video thumb

راهنمای دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد نیز به عنوان یکی دیگر از بانک های فعال کشور حاصل یک تفکر ۸ ساله بوده که از سال ۷۶ توسط مدیرانش پایه ریزی شده است. این بانک نیز با هدف کاهش مخاطرات مرتبط با استفاده از رمز دوم کارت های بانکی، افزایش امنیت و جلوگیری از سو استفاده سودجویان امکان فعال سازی رمز دوم کارت به صورت رمز پویا و یکبار مصرف از طریق سامانه بانکداری الکترونیکی این بانک افدام کرده است.

برای دریافت رمز پویا و یکبار مصرف بانک پاسارگاد مشتریان باید از طریق سامانه بانکداری مجازی و یا موبایل بانک نسبت به فعال سازی رمز پویا و یکبار مصرف خود اقدام نمایند. به این ترتیب که در سامانه بانکداری مجازی از طریق گزینه مدیریت نوع رمز دوم، در بخش کارت های من، و در سامانه همراه بانک از طریق گزینه فعال / غیرفعال‌سازی رمز یکبار مصرف کارت در بخش عملیات کارت امکان دریافت آن را خواهند داشت.

پس از آنکه رمز یکبار مصرف فعال شد، مشتری می تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه های پرداخت با مراجعه به موبایل بانک، قسمت سایر پس از انتخاب نمودن عملیات کارت رمز یکبار مصرف را برای کارت مورد نظر خود دریافت نماید. مهلت استفاده از رمز یکبار مصرف حدود یک دقیقه بوده و پس از گدشتن این مدت باید رمز جدید دریافت شود. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع رسانی این بانک به شماره ۸۲۸۹۰ آماده پاسخگویی می باشد.

در دستور العمل فعال سازی رمز یکبار مصرف ضمن دریافت آخرین نسخه موبایلی آن مشتریان باید به قسمت کارت، کارت های من، مدیریت نوع رمز دوم رفته و پس از تأیید رمز دوم رمز یکبار مصرف استفاده نمایند. در موبایل بانک نیز قسمت کارت، رمز پویا و انتخاب آیکون فعال سازی ضروری است. پس از فعال سازی رمز مشتری می تواند زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه های پرداخت با مراجعه به موبایل بانک قسمت دریافت رمز پویا اقدام نماید.