سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس متعهد شد که بیت کوین‌های مسدود شده کاربران را در صورتی که از CoinJoin استفاده نکنند، بازگرداند!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که کاربران بیت کوینی (BTC) که از ابزار حفظ حریم خصوصی CoinJoin استفاده می کنند تا از گزینه ی ناشناس بودن برای معاملات خود استفاده کنند، پس از انکه صرافی بایننس امکان برداشت را مسدود کرد با یک هشدار مهم مواجه شده اند.

در یک بحث و گفتگو در توییتر، کاربری با نام Catxolotl آنچه را که شامل مکاتباتی از کارمندان بایننس سنگاپور به نظر می رسید بارگذاری کرد و اظهار داشت که آنها “تحقیقات” در مورد برداشت مقدار نامعلومی بیت کوین را آغاز کرده اند.

بایننس: ما از استفاده از CoinJoin را نمی پذیریم

به گفته آنها دلیل این امر این است که Catxolotl از طریق تولیدکننده کیف پول واسابی (Wasabi) از CoinJoin استفاده می کند. یک نماینده بایننس این موضوع را در نظرات خصوصی تأیید کرد و توضیح داد:

بایننس اس جی (Binance SG) تحت شرایطی که توسط MAS و شریک قانونی MAS، به نام Xfers تعریف شده عمل می کند. از این رو کنترل های AML CFT برای Binance SG تنظیم شده اند. متأسفانه، این کاربر یکی از مکانیسم های کنترل ریسک ما را به کار انداخته است و بنابراین ما یک تحقیق عمیق تر در این خصوص انجام می دهیم.

CoinJoin به روشی برای گروه بندی معاملات بیت کوین، “میکسینگ” خروجی تراکنش خرج نشده (UTXOs) و مخفی کردن افرادی که مبالغ را ارسال کرده اند و مخفی کردن میزان مبلغ و آدرس موجود برای افزایش حریم شخصی کاربران اشاره دارد.

طبق گفته چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس طبق قانونگذاری سنگاپور، معاملات CoinJoin دیگر مطلوب نبوده است. با این وجود، در این مقطع بایننس سنگاپور هیچ گونه معامله ای که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با قمار، معاملات همتا به همتا و خصوصاً سایت های دارک نت و میکسر در ارتباط باشد را نمی پذیرد.

Catxolotl تأیید کرد که پس از این موضوع مالکیت وجوه را به دست آورده است و در این باره عنوان کرد:

به روز رسانی: من پس از تعهد برای عدم میکس utxo ها دوباره وجوه خود را برگردانم. امیدوارم همه چیزی از این جریان به دست آورند.

مسافرتی سرمایه گذاری بایننس صرافی ارزهای دیجیتال

فراتر از کنترل همه؟

از آنجا که نه بایننس و نه چانگ پنگ ژائو حاضر به عذرخواهی از آنچه پیروی از قوانین محلی نامیده می شوند نبوده اند، بحث و جدلی جدی در رسانه های اجتماعی رخ داد و چهره های مشهور بیت کوین در خصوص تصمیم برای ریشه کن کردن معاملات با حریم خصوصی افزایش یافته، به بحث و جدل پرداختند.

حساب توئیتری Bitcoin Twitter handle در پیامی نوشت که برخی از وکلا از استفاده از CoinJoin به عنوان “بهترین اقدام” نام می برند اما لزوما شما را از خطرات آن آگاه نمی سازند.” و Giacomo Zucco را تگ کرد.

این حساب توئیتری در ادامه عنوان کرد:

جهت اطلاع شما، خطر استفاده از CoinJoin این است که چینالیسیز (chainalysis) یا دیگر موارد “میزان ریسک “شما را افزایش می دهند. بایننس و دیگر موارد از این فروشندگان استفاده می کنند و داده ها را به اشتراک می گذارند.

Zucco در این باره پاسخ داد و نسبت به نظرات مختلف صنعت نسبت به آنچه با توجه به اینکه بیشتر مصرف کنندگان به تعامل با بیت کوین می پردازند، همچنان یک چالش جدی باقی مانده است، تأکید کرد.

وی نوشت: برخی از طرفداران استفاده از CoinJoin را به عنوان راهی برای راضی نگه داشتن ماموران دولتی و سیاستمداران مطرح می کنند، اما لزوماً شما را از خطرات آگاه نمی کنند.

وی در پایان گفت:

جهت اطلاع شما، خطر استفاده نکردن از CoinJoin توسط همه افراد مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله آدم رباها، اخاذ ها، متجاوزان، رقبا و همسران سابق دیوانه.

این جنجال به خود Wasabi و CoinJoin نیز گسترش یافته است. نیکلاس دورییر (Nicolas Dorier)، خالق درگاه پرداختی متن باز بیت کوین بیت پی (BTCPay)، به نظراتی مبنی بر اینکه Wasabi می تواند چگونگی معاملات خود را با صرافی ها کنترل کند، پاسخ داد.

هر کسی که می گوهمه عنوان می کنند که wasabiwallet روشی فنی برای جلوگیری از آزار و اذیت کاربران خود توسط بایننس دارد، مزخرف می گوید! هیچ طرح coinjoin نمی تواند در حال حاضر از این امر جلوگیری کند.

لازم به ذکر است، در عین حال چانگ پنگ ژائو یک پست اختصاصی وبلاگ در مورد ماهیت قوانینی که بایننس موظف به رعایت آن است منتشر کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location