video thumb

راهنمای دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک صادرات

بانک صادرات ایران، بانک تجاری ایرانی است، که در سال ۱۳۳۱ توسط خانواده بلورفروشان و خانواده مفرح، با ۲۰ کارمند و ۳ مدیر ارشد، فعالیت خود را آغاز نمود. این بانک نخستین شعبه بین‌المللی خود را، در شهر هامبورگ، آلمان راه‌اندازی کرد. بانک صادرات در حال حاضر مالک شبکه‌ای از ۳٫۲۴۸ شعبه داراست.

مشتریان این بانک برای دریافت رمز پویا و یکبار مصرف خود به صورت حضوری می توانند پس از نصب نرم افزار ریما از وب سایت این بانک به شعب بانک صادرات مراجعه نمایند. و برای دریافت رمز پویا و یکبار مصرف خود به صورت غیر حضوری می توانند پس از نصب نرم افزار ریما و مراجعه به خود پرداز گزینه گزینه خدمات رمز را انتخاب کرده و پس از انتخاب رمز دوم یکبار مصرف خود و ثبت خط تلفن همراه دو رمز مختلف بخش اول از طریق برگه چاپی خودپرداز و بخش دوم از طریق پیامک را دریافت کرده و وارد ریما نمایند.

همچنین برای دارندگان گوشی تلفن همراه ساده کد USSD این بانک نیز فعال است. فعال‌سازی رمز یک بار مصرف از طریق کد USSD انجام می‌شود. کافیست کد دستوری *۷۱۹# را در گوشی خود با خطی که به شماره حساب بانکی شما متصل است، شماره‌گیری کنید. بعد از شماره‌گیری این کد و انتخاب «گزینه ۵» سامانه شماره کارت بانکی‌ شما را درخواست می‌کند که بعد از وارد کردن آن باید یک نام چهار کاراکتری برای کارتی که شماره‌ آن را وارد کرده‌اید، انتخاب نمایید. بعد از وارد کردن نام کارت نوبت به تعیین رمز ورود جهت استفاده از رمز پویا می‌رسد. با انجام موفقیت‌آمیز مراحل بالا، برای دفعات بعد تنها کافیست کد *۷۱۹# را وارد کرده و بعد گزینه ۵ را بزنید و یا برای سرعت بیشتر *۷۱۹*۵# را شماره‌گیری کرده و با واردکردن رمز اولیه خود، رمز ۶۰ ثانیه‌ای یا همان رمز پویا که صادر شده، را مشاهده کنید.