video thumb

راهنمای دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک ملت

بانک ملت یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌ آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌ است.
مشتریان این بانک برای دریافت رمز پویا و یکبار مصرف خود به صورت حضوری می توانند پس از دانلود نرم افزار رمز نگار ملت از وب سایت این بانک به یکی از شعب آن مراجعه نمایند. و یا برای دریافت رمز پویا و یکبار مصرف خود به صورت غیر حضوری پس از نصب رمز نگار ملت و مراجعه به یکی از دستگاه‌ های خود پرداز گزینه تغییر رمز و پس از آن گزینه خدمات رمز پویا را انتخاب نمایند. سپس با انتخاب گزینه فعال‌ سازی اپلیکیشن رمزنگار ملت در خود پرداز کد فعال‌ سازی و ورود به اپلیکیشن و تعیین رمز اپلیکیشن را دریافت نموده و کارت های خود را به آن بیافزایند. و رمز یکبار مصرف خود را دریافت نمایند.
در شیوه پیامکی نیز مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک ملت و انتخاب گزینه تغییر رمز و خدمات رمز پویا و فعال‌ سازی سامانه رمزنگار ملت، نسخه پیامکی و نمایش شماره همراه در خودپرداز شماره همراه خود را تایید و پس از دریافت پیامک فعال‌ سازی و راهنمای سامانه از سوی بانک ملت چهار رقم آخر کارت بانکی فعال‌ شده از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۳۳۰۳ برای دریافت رمز پویا را ارسال نمایند و در پایان پیامک حاوی رمز هفت‌رقمی یکبار مصرف با سرشماره Bank Mellat دریافت کنند.