video thumb

تام لی: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰٫۰۰۰ دلار می‌رسد!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، بسیاری در حال به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد آنچه که قرار است برای بیت کوین در سال ۲۰۲۰ رخ دهد، هستند. تام لی (Tom Lee) رئیس بخش تحقیقات فاندسترت (Fundstrat) در این مورد بسیار خوش بین است.

معمولاً قیمت ارزهای دیجیتال

با این حال، قیمت بیت کوین نیز بازگشتی صعودی را به همراه داشت که موجب شد تا قیمت سایر کوین‌ ها نیز بالا برود. در حال حاضر قیمت بیت کوین ۷٫۱۸۴ دلار است.

اما همانطور که اشاره شد، پایان سال فرا رسیده است و از بسیاری از افراد تاثیرگذار در حوزه ارزهای دیجیتال خواسته شده که نظرات خود را در مورد وضعیت فعلی و آینده بازار به اشتراک بگذارند. آخرین فردی که در این مورد اظهار نظر کرده، تام لی است.

سال ۲۰۱۹ به دلیل وجود نوسانات زیاد سال خوبی برای بیت کوین نبود

در طول مصاحبه از لی خواسته شد تا نظرش را در مورد پیش‌ بینی‌ های اخیر از صعود چشمگیر قیمت بیت کوین در آینده اعلام کند. وی به طور ویژه به پیش ‌بینی قیمت ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری برای بیت کوین در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت این پیش‌ بینی بیش از حد خوش بینانه است. با این حال وی تایید کرد که بیت کوین به خاطر رفتار غیرقابل پیش‌بینی‌ خود شناخته شده است و چنین رشد قیمتی، با اینکه بعید است، اما ممکن است عملی شود.

با این حال تام لی اطمینان بیشتری دارد که بیت کوین به جای دو سال، طی پنج سال به این قیمت خواهد رسید. صرف ‌نظر از آنچه اتفاق می‌ افتد، لی بر این باور است که بیت کوین در چند سال آینده به موفقیت ‌های گسترده ای دست خواهد یافت.

لی همچنین گفت: سال ۲۰۱۹ علی‌ رغم نوسانات زیادی که داشت، سال موفقی برای بیت کوین بود. از این گذشته، قیمت فعلی این ارز دیجیتال دو برابر بیشتر از قیمت آن در ابتدای سال است.

این روزها افراد زیادی وارد بازار بیت کوین شده ‌اند که بسیاری از آن‌ها نسبتاً تازه ‌کار هستند و با نوسانات طوفانی قیمت بیت کوین آشنا نیستند. کسانی که این نوسانات را برای اولین بار تجربه می کنند، مممن است تصمیم بگیرند که با کاهش قیمت از بازار خارج شوند که این امر باعث افت شدیدتر قیمت می ‌شود. اتفاقی که اوایل امسال شاهد آن بودیم. در همین حال، سرمایه ‌گذاران بلندمدت می ‌دانند که قیمت بیت کوین با اینکه تمایل به نوسان دارد، اما نهایتاً همیشه صعودی است.

بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰ باید بهتر از سال ۲۰۱۹ باشد

تام لی همچنین در مورد انتظارات خود از سال ۲۰۲۰ عنوان کرد که معتقد است، این سال، سال بهتری خواهد بود. وی در این باره عنوان کرد:
آسان ‌ترین راه برای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال، خرید بیت کوین است.

در حقیقت، به نظر می رسد وی متقاعد شده است که سال ۲۰۲۰ باید نسبت به سال ۲۰۱۹ سال بهتری برای ارزهای دیجیتال باشد و این احتمالا همان چیزی است که بسیاری از سرمایه ‌گذاران سراسر جهان امیدوارند که اتفاق بیفتد.

در اکتبر سال جاری تام لی اظهار داشت که قیمت بیت کوین تمایل دارد همزمان با شاخص S&P 500 حرکت کند. همانطور که پیش از این نیز گزارش شده است، وی اعتراف کرد که عقیده‌ اش محبوب و مورد قبول نیست، زیرا بسیاری می ‌خواهند باور کنند که بیت کوین در برابر آشفتگی ‌های کلان اقتصادی مقاوم است.

البته وی همچنین اذعان می کند که برخی از وقایع منفی و حتی بحران ها نیز بر قیمت بیت کوین تأثیر مثبت داشته است. یکی از نمونه‌ ها در این زمینه، شرایط قبرس است. اما وی معتقد است قیمت بیت کوین به جای اینکه در برابر عوامل کلان باشد، مطابق با آن‌ها عمل می کند.