video thumb

جان مکافی، از معرفی کوین‌های شخصی دست برمی‌دارد تا بر روی برنامه‌های ریاست جمهوری خود متمرکز شود!

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارشات منتشر شده، جان مکافی، کارآفرین ارز دیجیتال می گوید که از تبلیغ و معرفی کوین های شخصی دست بر می دارد تا بر روی برنامه های ریاست جمهوری خود متمرکز شود، با وجود اینکه می ‌داند که برنده نخواهد شد.

مکافی که دنبال کنندگان بسیار زیادی در بین کاربران ارز دیجیتال دارد، در مجموعه توییت هایی در تاریخ ۱۴ دسامبر مدعی شد که بیش از حد وقت خود را به رسیدگی در پروژه های شخصی اختصاص داده است. وی گفت: من دیگر برنامه های ارز دیجیتال انجام نخواهم داد.

در جایی دیگر، مکافی خاطرنشان کرده است که کاملا از عرصه ارزهای دیجیتال خارج نمی‌شود. وی در این باره عنوان کرد:

مردم می‌ پرسند که چرا دیگر پروژه های بلاک چین را معرفی نمی ‌کنم. این کار بسیار وقت گیر است. کمپین ریاست جمهوری من از ماه ژانویه شروع خواهد شد و من نمی توانم هر دو را انجام دهم. من به هیچ وجه از عرصه ارزهای دیجیتال خارج نمی شوم. فقط معرفی و تبلیغ پروژه های خاص را کنار می‌ گذارم.

هنگامی که از مکافی در خصوص اطلاعات بیشتر پرسیده شد، وی تردیدهایی درباره فعالیت های خارج از ارزهای دیجیتال خود را بیان کرد. در خصوص این موضوع که آیا تواند به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده پیروز شود ، پاسخ داد: “من هیچ شانسی ندارم.”

مکافی در توییت دیگری عنوان کرد: من نمی خواهم برنده شوم. من فقط می‌ خواهم ارزهای دیجیتال را در سطح ملی تبلیغ کنم.

دو مهلت مهم در سال ۲۰۲۰

علیرغم نقدهای مختلفی که در خصوص پشتیبانی از پروژه های ارز دیجیتال بیان کرده است، شاید مک آفی بخاطر پیش بینی هایش در مورد قیمت بیت کوین ظالمانه خود شناخته شده باشد.

وی پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۱ میلیون دلار خواهد بود. مکافی در توییت های اخیر خود مدعی شد که این پیش بینی کاملا سرجای خود قرار دارد.

طبق گزارش کوین تلگراف، برنامه ریاست جمهوری آمریکا با قرار مکافی از کشور به دلیل مشکلات مالیاتی مصادف شده است. مکافی و همسرش که در قایق خود زندگی می ‌کنند و کمپین ریاست جمهوری خود را از آنجا هماهنگ می‌ کنند، در هفته اخیر دو بار در جمهوری دومینیکن بازداشت شده اند. لازم به ذکر است که وی نسخه بتای یک صرافی غیرمتمرکز یا DEX را در ماه اکتبر راه اندازی کرد.