سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همکاری بایننس با با پلتفرم معاملاتی همتا به همتای پکسفول!

بر اساس گزارشات منتشر شده، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس از همکاری خود با پلتفرم معاملاتی همتا به همتای پکسفول (Paxful) با هدف تبدیل این پلتفرم به درگاه ارز سنتی بایننس خبر داد.

بر اساس اخبار منتشر شده، کاربران بایننس اکنون می‌ توانند از پکسفول برای خرید بیت کوین با ۱۶۷ ارز فیات مختلف استفاده کنند. ارزهای فیات پشتیبانی شده شامل روبل روسیه، دانگ ویتنام، روپیه اندونزی، نایرا نیجریه، پزو کلمبیا، پوند بریتانیا، پزو مکزیک، دلار کانادا، یورو و پزو آرژانتین است. چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس در این باره عنوان کرد:

این اقدام، نشانه همکاری مهمی بین صرافی ارز دیجیتال بایننس و پلتفرم همتا به همتای پکسفول است که در پی آن، مجموعه کاربران جدید به روش های جایگزین پرداخت با ارزهای فیات مختلفی دسترسی خواهند داشت. این روش ها شامل نقل و انتقالات بانکی ارزهای محلی و برخی از محبوب ترین کیف پول های دیجیتال در جهان می ‌باشد. صرافی بایننس به عنوان یکی از معدود صرافی هایی که این سرویس را با همکاری پکسفول به کاربران ارائه می ‌دهد، به دنبال روش ها و فرصت های جدیدی برای ارائه گزینه های ارز فیات به ارز دیجیتال بیشتری به عموم مردم می باشد.

طبق این بیانیه، هدف از همکاری مورد نظر، ارائه دسترسی و کمک به حدود ۲ میلیارد نفر در سراسر جهان است که به خدمات بانکی دسترسی ندارند. با توجه به اینکه کشورهای در حال توسعه بخش قابل توجهی از افرادی را در خود جای داده اند که حساب بانکی ندارند، شایان ذکر است که گزارش ماه اکتبر میزان افزایش ۲،۸۰۰ درصدی معاملات در پکسفول در آفریقای جنوبی را در مقایسه با سال گذشته نشان داده است.

بایننس، پشتیبانی از ارزهای فیات را افزایش می دهد

به نظر می رسد که بایننس بخش قابل توجهی ا از منابع خود را به ایجاد زیرساخت ها و همکاری های ارز فیات اختصاص داده است. همانطور که پیش از این نیز کوین تلگراف گزارش داد، این صرافی از راه اندازی درگاه ارزهای فیات خود برای آمریکای جنوبی و مرکزی خبر داده است.

علاوه بر این، در ماه نوامبر بایننس پشتیبانی از خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با لیر ترکیه و همکاری با اپراتور استیل کوین پکسوس (Paxos) را پیاده سازی درگاه ارزهای فیات اعلام کرده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location