video thumb

۴۳ درصد از علاقه‌مندان به سرمایه‌ گذاری در بیت کوین ، زنان هستند!

گزارشی که توسط شرکت سرمایه گذاری در بیت کوین

این مطالعه شامل ۱۱۰۰ سرمایه گذار ایالات متحده در سنین ۲۵ تا ۶۴ ساله بین ۲۸ مارس و ۳ آوریل ۲۰۱۹ بوده است. همه پاسخ دهندگان درگیر سرمایه گذاری شخصی بودند و حداقل ۱۰،۰۰۰ دلار دارایی با حداقل ۵۰،۰۰۰ دلار درآمد خانوار در اختیار داشتند.

بیت کوین آنقدری هم که انتظار می رود، ویژه مردان نیست

همانطور که در این گزارش به آن اشاره شده است، اعتقاد بر این است که ارزهای دیجیتال یک فضای غالب مردانه است. علاوه بر این، GoogleAnalytics نشان می دهد که بیش از ۹۰ درصد مشارکت در جامعه بیت کوین شامل مردان بوده است. اما داده های کشف شده در این بررسی این درک را به چالش می کشد. در این گزارش آمده است:

شنیده ها حاکی است که بیشتر سرمایه گذاران بیت کوین مرد هستند، اما داده ها نشان دهنده این است که زنان نیز به همان اندازه به بیت کوین علاقه مند هستند.

قابل ذکر است که ۵۶٫۲ درصد از زنان و ۵۶٫۴ درصد از مردان فرصت های رشد قابل توجهی را در ارزهای دیجیتال مشاهده می کنند. همچنین ، ۴۹٫۸ درصد از زنان و ۴۹٫۹ درصد از مردان معتقدند که عرضه نهایی بیت کوین می تواند باعث افزایش تقاضا و قیمت شود.

علاوه بر این، ۴۷ درصد از زنان در مقایسه با فقط ۳۹ درصد از مردان فکر می کنند که اکنون، زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است زیرا آنها معتقدند که این قیمت افزایش می یابد. جالب اینجاست که ۶۳ درصد از زنان در مقایسه با ۵۶ درصد از مردان موافق بودند که امکان خرید تنها بخش کوچکی از بیت کوین دلیل قانع کننده ای برای پیوستن به این فضاست.

در میان سرمایه گذاران علاقمند به بیت کوین ۴۳ درصد زنان را تشکیل می دادند. در حالی که ۸۰ درصد از زنان نیز پتانسیل آن را دارند که روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند، این در حالی است که ۹۳ درصد اظهار داشتند که در صورت دسترسی بیشتر به منابع دارایی، در این کلاس دارایی سرمایه گذاری خواهند کرد.

زنان بیشتر از مردان ریسک گریز هستند

این گزارش همچنین نتیجه می گیرد که زنان به جای راهی برای ثروتمند شدن، تمایل دارند که سرمایه گذاری ها را به عنوان راهی  برای محافظت از خود و خانواده های خود انجام دهند. به عنوان مثال ، ۶۰ درصد از زنان به امنیت مالی نسبت به ایجاد ثروت اهمیت بیشتری می دادند در حالی که تنها ۴۸ درصد از مردان این نظر را داشتند.

ظاهراً این نظریه با نظرات خانم روزا ماریا ریتی (Rosa-Maria Ryyti)، برنده جایزه Universe Finland در سال ۲۰۱۵ در یک راستا قرار دارد. در ماه سپتامبر، وی عنوان کرد که بیت کوین در بین زنان کمتر محبوب است زیرا به عنوان یک سرمایه گذاری ریسک پذیر تلقی می شود.

همچنین ، ۴۲ درصد از خانمها اظهار داشتند که ترجیح می دهند تا سرمایه گذاری ایمن داشته باشند، در حالی که ۳۵ درصد از مردان نیز همین اعتقاد را داشته اند.

مردان نسبت به زنان در سرمایه گذاری های خود اطمینان بیشتری دارند

علاوه بر این ، زنان در مقایسه با مردان خود را در زمینه سرمایه گذاری دست کم می گیرند، به طوری که ۴۴ درصد از زنان و ۲۲ درصد از آقایان می گویند که آنها اعتماد به نفس کافی برای سرمایه گذاری ندارند.

علاوه بر این زنان چشم انداز بدبینانه تری نسبت به اقتصاد ایالات متحده دارند. به طوری که تنها ۴۶ درصد از آنها انتظار توسعه مثبت در سرمایه گذاری را دارند. در حالی که ۵۷ درصد از مردان نسبت به این مسئله خوش بین بودند. تگفتنی است که ضاد مشابهی در هنگام بررسی نظرات آنها در مورد اقتصاد جهانی نیز مشاهده می شود، به طوری که تنها ۳۶ درصد از زنان در مقایسه با ۴۳ درصد از مردان انتظار دارند کع پیشرفت های مثبت در اقتصاد جهانی صورت بگیرد.

نتایج این گزارش حاکی از آن است که علاقه به بیت کوین تقریباً به طور مساوی بین زن و مرد تقسیم می شود، با این وجود منابع دیگر نشان دهنده این است که به طور کلی تعداد کمتری از زنان نسبت به مردان در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند. همانطور که کوین تلگراف در پایان ماه جولای گزارش داد، تخمین زده می شود که تنها ۲۰ درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال در اروپا را زنان تشکیل می دهند.