سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش ۴۰ درصدی ارزش سهام شرکت Canaan چین

شرکت بزرگ استخراج بیت کوین
این شرکت در حقیقت نخستین مجموعه فعال در صنعت استخراج بیت کوین محسوب می شود که سهام آن در بورس عمومی ایالات متحده به فروش گذاشته شد. با وجود پیشرفت های چشمگیر و روز افزون Canaan، ارزش سهام این مجموعه از زمان انتشار نخستین IPO خود در ماه نوامبر تاکنون، رقمی بیش از ۴۰ درصد رشد داشته که موفقیتی بزرگ و چشمگیر برای Canaan محسوب می شود.
بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های فعال در بازار بورس آمریکا، ارزش سهام Canaan اکنون به رقم ۱۳ دلار رسیده که تنها طی روز، چیزی حدود ۵٫۲۵ دلار افزایش داشته است.
شرکت مذکور سال گذشته پس از راه اندازی شعبه خود در هنگ کنگ، چشم به بازارهای آمریکا دوخت و اکنون، افزایش سرمایه خود تا سقف ۴۰۰ میلیون دلار را در چشم انداز خود تعریف کرده است. با این حال، Canaan تاکنون تنها موفق به افزایش سرمایه خود به ۹۰ میلیون دلار، یعنی تنها حدود یک چهارم سقف تعیین شده در چشم انداز خود دست یافته است.
این در حالیست که این غول بزرگ چینی با مشکلات متعددی نیز دست و پنجه نرم می کند که احتمالا بزرگترین آنها، خروج شریک اصلی تجاری خود یعنی شرکت Credit Suisse از فهرست سرمایه گذاران این شرکت بود که این اتفاق درست یک هفته پیش از انتشار نخستین IPO شرکت Canaan در ماه نوامبر رخ داد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location