سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بنیان گذار جاده ابریشم: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید!

لیست عناوین این مطلب

طبق گفته بنیان گذار معروف بازار غیرقانونی سیلک رود، قیمت بیت کوین در سال آینده تا ۱۰۰۰۰۰ دلار بالا می رود. در یک سری از پست های وبلاگ که چندی پیش منتشر شد، راس اولبریک (Ross Ulbricht)، بنیان گذار بازار معروف به سیلک رود یا جاده ابریشم پیش‌ بینی کرد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار می ‌رسد. این پست‌ ها، با محتوای نامه ‌هایی که او در زندان نوشته و بر اساس نوعی تجزیه و تحلیل بازار که معروف به تئوری امواج الیوت است، منتشر شده است.
اولبریک ادعا کرد، امکان چنین تحلیلی حتی بدون دانستن حرکات قیمتی روزانه بیت کوین و اطلاع از شرایط کلی بازار نیز وجود دارد. برای پیش بینی کف ‌ها و سقف ‌های قیمتی در چرخه‌ های بازار مالی، اولبریک، عوامل مضاعفی را در روانشناسی سرمایه‌ گذاران شناسایی کرد. ظاهرا در بازار بیت کوین، برخلاف بازارهای سنتی، احساسات سرمایه ‌گذاران نقش مهم‌ تری دارند.

به این ترتیب، قیمت بیت کوین می ‌تواند به صورت مصنوعی با انتظارات سرمایه ‌گذارانی که با روانشناسی جمعی بازار ترکیب شده و در یک حلقه بازخوردی مثبت از خوش‌ بینی خریداران قرار گرفته، افزایش پیدا کند.

فعالان صنعت ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین را پیش بینی می کنند

برخی دیگر از فعالان صنعت ارزهای دیجیتال نیز پیش بینی‌هایی در مورد حرکت قیمت بیت کوین در سال آینده انجام داده‌اند. منابع آگاه به کوین‌ تلگراف گفتند که اندی چونگ (Andy Cheung)، مدیر اجرایی صرافی ارز دیجیتال OKEx، قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ را بیش از ۱۴٫۰۰۰ دلار پیش بینی می ‌کند. به گفته چونگ، لیست شدن بیت کوین در ETF ایالات متحده می‌ تواند عاملی برای افزایش قیمت بیت کوین در سال آینده باشد.

رابرت بیدلس (Robert Beadles)، رئیس شرکت بلاک چینی مونارک (Monarch) گفته است که نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در ماه می سال ۲۰۲۰، می‌تواند قیمت بیت کوین را به ۱۱٫۰۰۰ دلار افزایش دهد. بیدلس اضافه کرد:

من تصور می کنم که قیمت بیت کوین در ۵ سال آینده به ۲ میلیون دلار خواهد رسید به شرط اینکه تیم اصلی توسعه ‌دهنده آن، به طور تصادفی آن را از درون نابود نکند.

مغز متفکر پشت جاده ابریشم

اولبریک مغز متفکر پشت جاده ابریشم بود که به کاربران اجازه می داد تا بتوانند هر چیزی را به طور غیر قانونی خرید و فروش کنند. اگرچه امکان خرید و فروش اسلحه‌های مختلف، کارت‌های اعتباری سرقت شده و همچنین محصولات قانونی در این سایت وجود داشت، اما مواد مخدر، رایج ‌ترین کالایی بود که در این سایت مورد معامله قرار می گرفت.

سایت سیلک رود در استفاده از مرورگر تور (Tor)، شبکه‌ای از نرم‌ افزارها که برای دسترسی به دارک وب و بیت کوین اسکرو (Bitcoin escrow) برای مخفی نگهداشتن هویت خریداران و فروشندگان و فعالیت آنها، پیشگام بود. اولبریک در سال ۲۰۱۵ دستگیر و به جرم پولشویی و کمک به توزیع مواد مخدر، هک کامپیوترها و کلاهبرداری به حبس ابد محکوم شد. گفتنی است که در اوایل ماه دسامبر، تیم دراپر، یکی از موفق ‌ترین سرمایه‌ گذاران جهان، خواستار آزادی اولبریک شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location