سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همکاری شرکت KT کره جنوبی و China mobile در زمینه فناوری بلاک چین!

شرکت KT، بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارتباط از راه دور در کره جنوبی، همکاری خود را با شرکت China mobile با هدف قرار دادن فن آوری بلاک چین و رومینگ ۵G تقویت می کند.

طبق گزارش پایگاه خبر گزاری محلی انگلیسی زبان Korea Herald شرکت KT در حال آماده سازی اولین قابلیت های رومینگ ۵G در چین به منظور آغاز به کار در اواخر این ماه می باشد.

چشم انتظاری شرکت KT برای گسترش بلاک چین بی لینک

در همین زمان، شرکت ها در حال کار روی سیستم بلاک چینی هستند که به آنها امکان می دهد هنگام محاسبه هزینه های رومینگ برای کاربران موبایل، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

طبق گزارش Korea Herald، سیستم بی لینک (B.Link) قادر است “به خودی خود داده های رومینگ را از طریق دو موج حامل تجزیه و تحلیل کند و می تواند هزینه های رومینگ را با محور قرار دادن زمان آنی پردازش کند.”

این اخبار حدود شش ماه پس از اینکه KT این حقیقت را آشکار ساخت که یک شبکه بلاک چین بر اساس قابلیت های خود ایجاد کرده بود، منتشر شده است. شبکه بلاک چین KT نیز، رومینگ را به همراه موارد کاربردی دیگر همانند شناسایی کاربران هدف قرار می دهد.

این اعلامیه به نوبه خود به دنبال فن آوری بلاک چین به عنوان یک سیستم خدماتی یا BaaS KT بود که هدف آن سهولت دسترسی به این فناوری برای شرکت های کره جنوبی است.

مخابرات از پتانسیل بلاک چین استفاده می کند

همانطور که کوین تلگرافپیش از این گزارش داده است، کره جنوبی و چین به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین هستند و چین در ماه گذشته بخشی از سیاست رسمی دولت را در زمینه بلاک چین در یک کارزار تبلیغاتی گسترده منتشر کرده است.

در کره جنوبی نیز علاقه مندان به فنانری بلاک چین بی شمارند، زیرا غول فناوری کاکائو (Kakao) عنوان کرده است که بلاک چین Klaytn این شرکت پیشرفته تر از پروژه لیبرای فیس بوک می باشد. براساس بررسی های سال گذشته، برای صنعت ارتباطات ویژه، بلاک چین باید تا سال ۲۰۲۳ یک میلیارد دلار ارزش افزوده بیاورد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location