سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اخذ مالیات از تراکنش ارزهای دیجیتال در کره جنوبی در سال ۲۰۲۰

منابع خبری کره جنوبی از آماده شدن دولت این کشور برای دریافت مالیات حاصل از تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال در این کشور از سال ۲۰۲۰ میلادی خبر دادند.
بر اساس این گزارش، دولت کره جنوبی در حال بررسی و وضع قانونی است که تراکنش های ارزهای دیجیتال
با اینکه کره جنوبی یکی از بزرگترین و فعالترین بازار های ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می شود، اما دولت این کشور تا کنون اقدامی در راستای دریافت مالیات از انجام تراکنش دارایی های دیجیتال نکرده است.
اما وزارت اقتصاد و دارایی این کشور در حال تلاش برای تصویب قانونی است که بر اساس آن، کلیه دارندگان ارزهای دیجیتال و صاحبان تراکنش های این دسته ارزها را مکلف به پرداخت مالیات خواهد کرد.
یک مقام بلند پایه از وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی در این خصوص گفت: مباحث مربوطه انجام شده اند و ایجاد اصلاح در قانون قرار است از نیمه نخست سال ۲۰۲۰ انجام شود.
الیته دولت کره جنوبی در این امر خطیر همراه نبوده و پارلمان این کشور نیز به سختی مشغول کار بر روی وضع قوانین و مقررات جدید در خصوص ارزهای دیجیتال و چگونگی و میزان وضع مالیات بر آنها است.
بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در کره جنوبی اما معتقدند پارلمان و دولت این کشور، وضع قوانین مربوط به پرداخت مالیات را مشمول خرید و فروش این دسته از ارزهای کرده و نگهداری آنها مشمول پرداخت مالیات به دولت نخواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location