سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خیز بلند Figure Technologies برای افزایش ۵۸ میلیون دلاری سرمایه خود

شرکت آمریکایی Figure Technologies که در ایالت سان فرانسیسکو این کشور قرار دارد، از تضمین سرمایه ۵۸ میلیون دلاری این شرکت خبر داده و اعلام کرده که قصد دارد سرمایه خود را به مبلغ ۱۰۳ میلیون دلار افزایش دهد.
بر اساس درخواست ارائه شده از سوی این شرکت به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، این پلتفرم بلاک چینی از کمیسیون درخواست کرده تا با درخواست جذب سرمایه گذاری بیشتر آن موافقت کرده تا بتواند از این طریق، سرمایه خود را به میزان ۵۸٫۸ میلیون دلار افزایش داده تا در مجموع، ارزش کل دارایی های در گردش Figure Technologies به رقم ۱۰۳ میلیون دلار افزایش یابد.
شرکت Figure Technologies در ماه فوریه سال جاری میلادی موفق شد با انجام سرمایه گذاری های مختلف و جذب سرمایه خارجی لازم، مجموع دارایی های خود را به ۱۲۰ میلیون دلار برساند. در آن زمان، دو شرکت بزرگ سرمایه گذاری RPM Ventures و DST Global تامین شده بود که البته شرکت های بزرگ دیگری مانند مورگان کریک، ریبیت و Nimble Ventures نیز در این سرمایه گذاری مشارکتی فعال داشتند.
لازم به ذکر است شرکت Figure Technologies توسط مایک کیگنی، بنیانگذار شرکت SoFi تاسیس شده است.
در خصوص مهمترین خبرهای مربوط به سرمایه گذاری های روزهای اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال، می توان به سرمایه گذاری ۴٫۲ میلیون دلاری شرکت PayPal در شرکت مدیریت خطر سرمایه های دیجیتال TRM Labs اشاره کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location