سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر ارشد «بکت»، سناتور احتمالی مجس سنا آمریکا

«برایان کمپت»، فرماندار ایالت جورجیا آمریکا از احتمال برگزیده شدن «کلی لافر»، مدیر بخش بیت کوین های آینده شرکت بکت به عنوان نماینده این ایالت در مجلس سنا خبر داد.
گفته می شود این اقدام، در راستای بخشیدن نقش بیشتر به زنان و حضور بیشتر آنها در حزب جمهوریخواه آمریکا صورت گرفته است. در صورت قطعی شدن ورود لافر به سنا، وی دومین زن در تاریخ این ایالت خواهد بود که به عنوان نماینده این ایالت در سنا حاضر می شود.
همچنین لافر به دلیل میزان موفقیت بالا در انجام امور تجاری و داشتن ارتباطات تجاری گسترده، می تواند خدمات بسیار زیادی به ایالت جورجیا داشته باشد.
لازم به ذکر است وی پیشتر به جهت نزدیک شدن هر چه بیشتر به حزب جمهوریخواه آمریکا، از تقویت مرزهای این کشور در برابر سیل مهاجران مکزیکی و مبارزه با قاچاق انسان به آمریکا حمایت کرده بود. وی همچنین خواستار هزینه کمتر برای خدمات بهداشتی و درمانی شده و با قانون مربوط به بیمه اوباما که در زمان ترامپ لغو شد نیز مخالفت کرده است.
وی اما در سخان اخیر خود تاکید کرد: در صورت انتخاب شدن، از پرزیدنت ترامپ و سناتور دیوید پرود حمایت خواهم کرد.
لازم به ذکر است کرسی ایالت جورجیا در مجلس سنا، در حال حاضر در دست جانی ایساکسن است که قصد دارد بنا به مشکلات جسمانی، تا پایان سال جاری میلادی، این کرسی را ترک کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location