سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیون دلاری کانادا بر روی استارت آپ های تکنولوژی مالی

شرکت سرمایه گذاری Portag3 کانادا از تخصیص رقمی حدود ۳۲۰ میلیون دلار برای سرمایه گذاری بر روی استارت آپ های فعال در زمینه تکنولوژی مالی در سرتاسر جهان خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نشریه TechCrunch، شرکت کانادایی مذکور اقدام به جمع آوری سرمایه گذاران سازمانی و استراتژیک برای انجام این پروژه کرده است. این سرمایه گذاری به آن دسته از شرکت هایی تعلق خواهد گرفت که مقدمات عملیاتی طرح استارت آپی خود را آماده کرده و برای ادامه کار نیازمند به سرمایه گذاری باشند.
هرچند گفته شده که انجام این سرمایه گذاری مختص کشور و یا منطقه خاصی از جهان نبوده، اما مقام های این شرکت کانادایی اعلام کرده اند که ترجیح آنها برای این کار، کشورهای کانادا، آمریکا، اعضای اتحادیه اروپا و البته برخی از کشورهای واقع در منطقه آسیا – اقیانوسیه است.
در همین راستا، «آدام فلسکی» مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری Portag3 کانادا، طی سخنانی تاکید کرده که این اقدام، یک کار بزرگ جهانی برای یافتن قهرمانانی است که شروع آن از کانادا بوده است.
لازم به ذکر است فلسکی این سخنان را در جریان برگزاری یک گرد همایی بزرگ متشکل از شرکت های مطرح سرمایه گذار کانادایی در این کشور ایراد کرده که بزرگانی همچون Alterna Savings and Credit Union، Aviva France، BDC Capital، Caisse de dépôt et placement du Québec، CNP Assurances و Green Shield Canada به همراه بسیاری از شرکت های فعال دیگر در زمینه سرمایه گذاری و بیمه در آن حضور داشته اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location