video thumb

مدیرعامل بکت، به عنوان نماینده سنای ایالات‌متحده منصوب شد!

لیست عناوین این مطلب

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که برایان کمپ (Brian Kemp)، فرماندار ایالت جورجیا، کلی لوفلر (Kelly Loeffler)، مدیرعامل پلتفرم معاملات آتی بیت کوین بکت را به عنوان نماینده سنای ایالات متحده منصوب کرده است.

با این انتصاب، کلی لوفلر جایگزین جانی ایساکسون (Johnny Isakson)، نماینده سنای قبلی این ایالت خواهد شد که قصد دارد تا پایان سال بازنشستگی خود را اعلام کند. یک منبع آگاه، سخنان کلی لوفلر در یک محفل خصوصی را به اشتراک گذاشته است که عنوان می کند:

من زندگی خودم را صرف تلاش برای رسیدن به واشنگتن نکرده ام. اما اجازه دهید مختصری در مورد خودم به شما بگویم: من در تمام عمرم محافظه‌ کار بوده‌ام. طرفدار متمم دوم قانون اساسی هستم. طرفدار مداخله نظامی هستم. طرفدار دیوارکشی در مرز مکزیک هستم. و طرفدار ترامپ. من به دلیل ارزش های محافظه کارانه خود عذرخواهی نمی کنم و با افتخار از تصمیمات محافظه‌ کارانه رئیس‌جمهور ترامپ حمایت می ‌کنم.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، رهبران احزاب مختلف از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با تحت فشار گذاشتن برایان کمپ خواستار انتخاب داگ کالینز شده بودند. ترامپ و هوادارانش تمایلی به لوفلر نداشتند زیرا معتقد بودند که وی بیش از حد میانه‌ رو است. قبلا نیز در اخبار آمده بود که کمپ پیشنهاد دیدار لوفلر و ترامپ را به منظور جلب رضایت ترامپ داده بود که این درخواست مورد موافقت قرار نگرفته بود.

پیشرفت ‌های اخیر بکت

در عین حال، معاملات آتی تسویه ‌نشده پلفرم بکت در روز ۳ دسامبر توانست رکورد جدیدی را با ۶٫۵ میلیون دلار ثبت کند. مقدار معاملات تسویه ‌نشده این روز در حالی شاهد رشد ۴۲ درصدی نسبت به روز گذشته خود بود که رکورد قبلی هم در اختیار همان روز بود.

همچنین لازم به ذکر است که بکت مقرر کرده است تا اولین قراردادها با گزینه‌های تنظیم‌ شده را برای معاملات آتی بیت کوین خود در تاریخ ۹ دسامبر راه اندازی کند.