video thumb

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: روند نزولی قیمت اتریوم ادامه‌دار است!

لیست عناوین این مطلب

حرکت قیمت اتریوم طی روزها و هفته های گذشته به طرز شگفت آوری شبیه به عملکرد بیت کوین بوده است و با وجود نوسانات موجود در بازار ارزهای دیجیتال، همبستگی اتریوم با بیت کوین نیز قوی تر می شود.

تحلیلگران می گویند که اتریوم ممکن است برای مدت کوتاهی در روند نزولی بیشتری قرار بگیرد که می تواند ناشی از عدم پشتیبانی عمده ای باشد که مستقیماً زیر سطح قیمت فعلی آن وجود دارد.

کاهش قیمت اتریوم به زیر ۵۰ دلار

در زمان نگارش این مطلب، اتریوم با ۲ درصد کاهش یعنی در قیمت ۱۴۹٫۸۰ دلار در حال معامله است که نشان از افت قابل توجه این ارز دیجیتال دارد، چرا که قیمت این ارز دیجیتال روز گذشته ۱۶۰ دلار بود.

نکته قابل توجه این است که کاهش قیمت اتریوم به ۱۴۷ دلار با کاهش قیمت بیت کوین به ۷۲۰۰ دلار همزمان بوده است و گاوها نیز توانسته اند که از این سطح حمایت کنند.

گاوهای اتریوم توانسته اند فاصله قابل توجهی بین قیمت های فعلی و قیمت ۱۳۰ دلاری آن که طی دوره اخیر کاپیتولاسیون مشاهده شد، قرار دهند.

نیک پاتل (Nik Patel)، یکی از تحلیلگران معروف صنعت ارزهای دیجیتال، اخیراً از طریق یک پست وبلاگی درباره عملکرد قیمت اتریوم صحبت کرده است که در آن خاطرنشان می کند، هرگونه کاهش بیشتر قیمت بیت کوین می تواند در معاملات اتریوم تاثیر داشته باشد.

پاتل همچنین در پست وبلاگ خود خاطرنشان می کند که پشتیبانی قوی اتریوم که قبلاً در منطقه پایین تر از ۱۰۰ دلار وجود داشته است، ممکن است در حال انحلال باشد و این به معنای آن است که این روند نزولی، دوام بیشتری دارد و احتمالاً منجر به کاهش سرمایه خواهد شد. وی در این باره عنوان کرد:

به نظر نمی رسد که راه زیادی برای رسیدن به سطح پشتیبانی زیر ۱۲۵ دلار دلار باقی مانده باشد، بنابراین بسیار مهم است که قیمت بتواند در همین کانال بالا بماند. با این حال، با توجه به روند فعلی قیمت بیت کوین، به نظر می رسد که جفت ارز معاملاتی اتریوم / دلار برای کاهش بیشتر آماده است. سطح پشتیبانی پیش رو ممکن است در کانال ۱۰۰ دلار باشد که با آن خیلی فاصله دارد.

با فرض اینکه بیت کوین پشتیبانی خود را در منطقه پایین تر از ۷۰۰۰ دلار از دست بدهد، بسیار محتمل است که اتریوم با زیان های قابل توجهی در برابر بیت کوین روبرو شود، زیرا سطوح پشتیبانی آن متزلزل می شوند.