سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قیمت رو به افول ریپل در بازار/ نا امیدی گسترده هواداران

اقدام جدید شرکت ریپل در آزاد سازی حجم بزرگی از ارزهای این شرکت در بازار، این سوال را پیش روی کارشناسان ارزهای دیجیتال مطرح کرده که آیا واقعا خرید و نگهداری این ارز دیجیتال تا چه حد منطقی خواهد بود؟ این گمانه زنی ها در حالی مطرح می شوند که عملکرد و راندمان این ارز دیجیتال در بازار در سال جاری میلادی چنگی به دل نزده و اکنون در واپسین روزهای امسال نیز ظاهرا تغییری در این روند ایجاد نخواهد شد.
قیمت ریپل در سال ۲۰۱۹ میلادی در حالی با ۳۰ درصد افت مواجه شد که این شرکت به تازگی اقدام به انتشار یک میلیارد واحد ارز به ارزش بیش از ۲۲۵ میلیون دلار کرده است. اقدامی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، می تواند منجر به افت شدید مجدد قیمت این ارز دیجیتال در بازار شود.
ریپل در حالی از هواداران خود درخواست کرده تا ارزهای خود را نگهدارند که میزان تقاضا برای این ارز دیجیتال همچنان رو به افول است.
با ادامه روند فعلی، شاید قیمت ریپل هیچگاه سیر صعودی گذشته را به خود نگرفته و همچنان رو به افول باشد. دست کم عملکرد این ارز در بازار نشان داده که از دو سال پیش به این سو، قیمت آن همچنان در حال سقوط بوده و از ۳٫۴ دلار در اواخر سال ۲۰۱۷ به ۰٫۲۱ طی روزهای اخیر رسیده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location