video thumb

«کوین بیس» تصمیمی برای خرید شرکت Tagomi ندارد

پلتفرم مبادلات ارزی دیجیتال و تولید کننده بزرگ کیف پول های ارزی دیجیتال «کوین بیس»، خبر خرید و تصاحب شرکت کارگزاری ارزی Tagomi را رد کرد.
این در حالیست که پیشتر، منابع آگاه و نزدیک به شرکت کوین بیس از اقدام این شرکت برای خریداری کارگزاری مذکور به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار خبر داده بودند. گفته می شود برخورداری پنل Tagomi از امکان قرض دهی و وام گیری ارزی دیجیتال، از جمله دلایل کوین بیس برای علاقمندی به خرید این شرکت بوده است.
اما راشل هورویتز، معاون مدیر عامل شرکت کوین بیس، در مصاحیه امروز خود با نشریه کوین تلگراف، این شایعات را به طور کل رد کرده و گفت که اطلاعات موجود در این خصوص کاملا اشتباه است.
لازم به ذکر است Tagomi موفق شده بود طی ماه های اخیر، بخش قابل توجهی از مشتریان خرد، سرمایه داران و تجار فعال در بازار ارزهای دیجیتال را به سمت خود بکشاند.
شرکت Tagomi همچنین چندی پیش از آغاز شراکت رسمی خود را با شرکت بزرگ ارزی دیجیتال بایننس آمریکا خبر داده بود. اما بزرگترین ویژگی پلتفرم Tagomi، ایجاد امکان تقریض و وام گرفتن ارزی دیجیتال میان مشتریان آن بود که از ماه سپتامبر سال جاری میلادی آغاز شده و بر مبنای ارزهایی همچون بیت کوین