video thumb

افزایش قیمت ترون با وجود بازار نزولی آلت کوین‌ها!

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در طول سال جاری روندی کاهشی داشت، به نظر می رسد یک دارایی با یک روند صعودی روبرو می باشد، نام این دارایی دیجیتال ترون می باشد.

افزایش قیمت ترون و کاهش آلت کوین ها

ترون با ارزشی در حدود ۲۰۰ ساتوشی در طی چند ساعت توانست افزایش حدود ۸ درصدی را در برابر بیت کوین تجربه کرد. بر حسب دلار نیز ترون افزایشی مشابه داشته است. طبق گزارش Coinmarketcap.com، حجم روزانه ترون به ۱٫۴ میلیارد دلار افزایش یافته است و در حال حاضر در رتبه یازدهم ارزهای دیجیتال قرار دارد. ارزش بازار ترون با استلار که در رتبه دهم قرار دارد، در حدود ۱۳۰ هزار دلار فاصله دارد که دوباره در حال کاهش است.

نمودار ترون

نکته قابل توجه این است که اغلب ارزهای دیجیتال در همان زمان یا نوسان نداشتند و یا دوباره در حال سقوط بودند. بنابراین چه عاملی باعث تقویت این حرکت ترون شده است؟ جاستین سان، بنیان گذار پروژه ترون در اعلامیه ای در توییتر عنوان کرد:

من خبر بزرگی برای جامعه ترون دارم، که تمام توکن های TRC10 و TRC20 از آن بهره مند می شوند. ترون، بیت تورنت و وینک. آیا می توانید حدس بزنید که آن چیست؟

شایعات پراکنده در فضای ارزهای دیجیتال می گویند که صرافی پولونیکس قصد دارد تا پشتیبانی از پروتکل TRC و جفت های ترون را راه اندازی کند. این صرافی آمریکایی یک اعلامیه مشابه را ارسال کرد که توسط سان بازنشر داده شد که در آن عنوان شده است:

ما در حال کار بر روی امکانی بزرگ در پولونیکس هستیم. آیا می توانید حدس بزنید که آن چیست؟

فاندامنتال های ترون

آخرین گزارش هفتگی بنیاد خرید ترون از رشد شدید شبکه و برخی آمار و ارقام خبر می دهد. در این گزارش علاوه بر سوابق اطلاعات بلاک چین و برنامه های غیرمتمرکز شبکه، آخرین پیشرفت های ترون در توسعه فنی نیز خلاصه شده است. این گزارش می افزاید:

در یک هفته گذشته ۶۱۰۰۰ آدرس جدید ایجاد شده است که تعداد کل حساب های موجود در این شبکه به ۴٫۱۷ میلیون نفر رسیده است. تعداد کل تراکنش ها با ۷ میلیون حساب اضافه شده در هفته گذشته از ۸۰۰ میلیون فراتر رفته است. تعداد برنامه های غیرمتمرکز در شبکه به ۶۳۲ عدد رسیده و نرخ رشد آن ۰٫۶ درصد بوده است.

بنیاد ترون به تازگی از راه اندازی شبکه Nile Test خبر داده است که به عنوان پشتیبان شبکه آزمایشی SunNetwork برای آزمایش مقیاس پذیری مورد استفاده قرار می گیرد.

جای تعجب ندارد که پروژه ترون در رسانه های مربوط به ارزهای دیجیتال در چین جلب توجه کرده است؛ زیرا چینی ها بیشتر به پلتفرم های داخلی تمایل دارند تا سایر پلتفرم ها.

فاندامنتل های ترون به طور مداوم در حال بهبود است، اما ترس از دست دادن فرصت ترون به احتمال زیاد به علت امکان لیست شدن توکن های TRC و جفت های آن در پولونیکس است. ترون در حال حاضر در بین آلت کوین ها از بهترین عملکرد برخوردار است.