سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیرعامل پی‌پال اعتراف کرد که تنها بیت کوین نگهداری می‌کند!

مدیرعامل پی ‌پال (PayPal)، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین پردازنده های پرداخت آنلاین در جهان، در یک مصاحبه اعلام کرد که او بیت کوین نگهداری می‌کند و و هیچ ارز دیجیتال دیگری ندارد. او همچنین درباره لیبرا و اینکه چرا شرکت او تصمیم دارد از این پروژه کنار بکشد، نیز صحبت کرد.

مدیرعامل پی ‌پال دارای بیت کوین است

دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل پی‌ پال، در مصاحبه‌ی اخیر خود نظراتش را در مورد ارزهای دیجیتال بیان کرد و بینش ‌های جالبی درباره فعالیت‌ هایی که شرکتش در این حوزه انجام می ‌دهد را عنوان کرد.

وی گفت که وعده های زیادی در مورد فن آوری های بلاک چین وجود دارد و پی پال نیز آن را جذاب می داند. با این حال، وی همچنین تصریح کرد که سیستم های موجود امروزه “بسیار کارآمد” هستند ، و به همین دلیل، مزایای استفاده از بلاک چین که آنها را جذاب و مفید می‌ کند، بیشتر حول محور هویت و بهره ‌وری هستند.

علاوه بر این، وی همچنین ابراز داشت که از طرف فروشنده‌هایی که از پی ‌پال استفاده می‌کنند تقاضای زیادی برای ارزهای دیجیتال وجود نداشته است و دلیل این مسئله را نوسانات بالا بیان کرد. با این وجود، او همچنان معتقد است که این یک ایده بسیار جالب است.

این مسئله به این معنا نیست که من فکر نمی ‌کنم ارز دیجیتال ایده جالب توجهی نیست و مردم فقط به میزان کمی با آن به مبادله می‌پردازند. ارز دیجیتال در حال حاضر بیشتر شبیه کالا است تا پول نقد. اما شما می ‌توانید به موارد استفاده‌ای از آن در کشورهای مختلف و مکان‌ های مختلف فکر کنید که ارز دیجیتال می ‌تواند نسبت به گزینه‌ های دیگر از پایدارتر باشد. وقتی از شولمن سؤال شد که آیا شخصا صاحب هیچ گونه ارز دیجیتالی است یا نه، وی اعتراف کرد که تنها بیت کوین دارد.

چرا پی پال از انجمن لیبرا خارج شد؟

همانطور که پیشتر نیز گزارش شده بود، پی پال یکی از اولین شرکت هایی بود که انجمن لیبرا را ترک کرد. شولمن دیدگاه های جالبی را درباره این موضوع مطرح کرد.

طبق گفته‌های او، وقتی دیوید مارکوس (David Marcus) رئیس لیبرا برای اولین بار ایده لیبرا را با پی ‌پال در میان گذاشت، این ایده به نظر اعضای شرکت بسیار جالب و امیدوارانه به نظر می رسید. با این حال، همانطور که آنها تحقیقات بیشتری انجام دادند، دریافتند که این پروژه برای به سرانجام رسیدن نیازمند انجام اقدامات خیلی زیادی است. علاوه بر این، شولمن همچنین گفت که نقشه راه خود پی ‌پال هم به توجه خیلی زیادی نیاز دارد و این امر باعث می شود که تدابیر خود را به سمت مسیر پروژه خود هدایت کنند.

با این وجود، مدیرعامل پی پال همچنین عنوان کرد که اگر این شرکت دوباره بعدها بخواهد به این انجمن ملحق شود، یک امر غیرقانونی نخواهد بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location