سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انحلال شرکت Gladius در پی عدم صدور مجوز قانونی فعالیت در آمریکا

در پی عدم صدور مجوز فروش ICO از سوی کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا به استارت آپ نو پای Gladius، این شرکت به طور رسمی انحلال خود را به دلیل عدم توانایی لازم برای جذب سرمایه گذار اعلام کرد.
الکس گادوین، از بنیانگذاران و رئیس بخش تکنولوژی این شرکت، با انتشار پیامی رسمی در کانال تلگرامی Gladius، انحلال شرکت متبوع خود را اعلام نمود.
وی در این پیام نوشت: با کمال تاسف اعلام می کنم که شرکت Gladius Network LLC کلیه فعالیت های موثر خود را فورا متوقف ساخته و درخواست انحلال شرکت را داده است. علیرغم تمامی تلاش های ما، این شرکت دیگر قادر به جذب سرمایه گذار برای ادامه فعالیت های خود نیست.
با این حال، شرکت یاد شده قول داده که کلیه کدبیس های مرتبط با این شرکت همچنان تا مدت سه ماه به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار داشته تا نیازهای خود را بر طرف سازند.
لازم به ذکر است کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا در ماه فوریه سال جاری میلادی، شرکت Gladius را متهم به فروش ICO آن هم بدون کسب مجوزهای لازم از این کمیسیون کرده بود. Gladius موفق شده بود از اواخر سال ۲۰۱۷، مبلغ ۱۲٫۷ میلیون دلار ICO های منتشر شده توسط این شرکت را به مشتریان و سرمایه گذاران خود بفروشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location