video thumb

حجم معاملات آتی بیت کوین (BTC) در پلتفرم دارایی دیجیتال بکت رکورد جدیدی را ثبت کرد!

براساس داده های بورس بین قاره ای (ICE)، حجم معاملات آتی بیت کوین (BTC) در پلتفرم دارایی دیجیتال بکت توانست رکورد جدیدی را ثبت کند. روز گذشته، بیش از ۲۰٫۳ میلیون دلار بیت کوین یا به عبارتی ۲۷۲۸ قرارداد آتی در این سامانه مورد معامله قرار گرفت.

افزایش ۳۰ درصدی بیشترین حجم معاملات روزانه بیت کوین

حجم معاملات آتی ثیت شده بیت ‌کوین در سامانه بکت نشانگر افزایش ۶۶ درصدی نسبت به روز قبل از آن بود و تقریبا ۳۰ درصد بیشتر از حجم معاملات در تاریخ ۸ نوامبر بود که تا پیش از این رکورد حجم معاملات روزانه را در اختیار داشت.

حجم روزانه بکت و نمودار سود حاصل| منبع: BakktVolumeBot

افزایش حجم معاملات همزمان با کاهش شدید قیمت بیت کوین

علاوه بر این، میزان سود حاصل در حال حاضر ۱٫۷۵ میلیون دلار است که نسبت به روز معاملاتی قبلی ۲۹ درصد افزایش یافته است. علی رغم حجم پایین معاملات در آغاز راه اندازی پلتفرم بکت در ماه سپتامبر، در حال حاضر حجم معاملات به تدریج در حال افزایش است.

همچنین، رکورد حجم معاملات بیت‌ کوین با افت قابل توجه قیمت بیت‌ کوین همزمان بود که در روز جمعه به زیر ۷۰۰۰ دلار سقوط کرد. این در حالی بود که در جریان صعود چشم گیر قیمت بیت کوین در۲۵ اکتبر و همچنین رشد ۴ درصدی قیمت در ۸ نوامبر، حجم معاملات در پلتفرم بکت نیز با رشد چشم گیر همراه بود.

بر مبنای گزارش ICE (که اپراتور ۲۳ صرافی بزرگ دنیا از جمله بورس اوراق بهادار نیویورک است) آخرین قیمتی که روز جمعه بیت ‌کوین در پلتفرم بکت روی آن معامله شد، ۷،۲۴۰ دلار اعلام شده است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، بکت با توجه به اینکه سود نهادی در حال رشد است، خط تولید محصولات مرتبط با بیت کوین را گسترش می دهد. همچنین گفتنی است که این پلتفرم دارایی دیجیتالی در اوایل این هفته تأیید کرد که قراردادهای انتخابی شامل بازدهی سرمایه، پول نقد یا تسویه های فیزیکی از ۹ دسامبر در ICE Futures سنگاپور ارائه خواهد شد. اولین قراردادهای انتخابی قانون گذاری شده بیت کوین نیز در همان تاریخ اجرا خواهد شد.