سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ازدحام شبکه بیت کوین با تراکنش‌های کم‌ارزش!

استخر حافظه (mempool) بیت کوین در حال پر شدن با تراکنش های کوچک و کم ارزش است که باعث مسدود شدن شبکه می ‌شود. بک لاگ (Backlog) سریعا پر شده است و باعث شده است که ۹۰٫۰۰۰ تراکنش در وضعیت انتظار و Mempool قرار بگیرند.

انجام تراکنش های ساتوشی به چندین ساعت زمان نیاز دارند

شبکه بیت کوین طبق معمول کار می ‌کند، زیرا انتقال های کوچک دارای مقادیر ناچیزی بیت کوین بر کارمزدها تاثیر نمی گذارند. تراکنش ها در اولویت قرار ندارند، به همین دلیل انجام آنها ساعت ها طول می ‌کشد. بک لاگ ممکن است ساعت ها طول بکشد تا تمام تراکنش ها وارد بلاک ها شوند.

این شرایط استخر حافظه برای مدتی ادامه یافت، به طوری که گزارشات عقب افتاده(Backlog) همانطور باقی ماند و تراکنش های مقیاس بزرگ با کارمزد بالاتر رد می‌ شدند.

توضیحات ارائه شده توسط حساب توییتری Whale Panda شامل این بود که تراکنش های داست (dust) از کیف پول ها و آدرس ها هم چنان ادامه می ‌یابند. در حال حاضر، اطلاعاتی در دسترس نیست که نشان دهد حملات داستینگ صورت گرفته است. تراکنش های بیت کوین تحت بررسی و موشکافی دقیق قرار گرفته اند، اما تاکنون نظریه های معدودی برای تراکنش‌ های در انتظار تایید پیشنهاد شده است. حمله داستینگ می ‌تواند به عنوان ابزاری برای اتصال کاذب چند کیف پول و مختل کردن سایر اتصال ها مورد استفاده قرار گیرد.

سرعت پردازش شبکه بیت کوین با افت قیمت بازار، کاهش می یابد

از طرف دیگر شبکه بیت کوین کاهش فعالیت ها و ارزش تراکنش ها را نشان می ‌دهد، زیرا کوین های کمتری به صرافی ها منتقل می شوند. تا چند روز گذشته، حدود یک میلیارد دلار بیت کوین منتقل شده است که مقدار تقریبا کمی است. هرچند تراکنش های تایید شده در حال رشد هستند و این موضوع به زودی در گزارشات Backlog شبکه‌ی این رمزارز بازتاب خواهد یافت. در حال حاضر شبکه‌ی بیت کوین روزانه چیزی حدود ۳۵۰،۰۰۰ تراکنش را پردازش می‌ کند.

تکمیل استخر حافظه (Mempool)، در لحظه ای رخ می دهد که تقریبا تمام نشانه های فعالیت برای تاثیرات بالقوه قیمتی مورد بررسی قرار گرفته باشد. قیمت بیت کوین در محدوده ۸٫۵۰۰ دلار است و انتظار می ‌رود که در صورت ادامه این روند با کاهش بیشتری نیز مواجه باشیم. فعالیت های ماینینگ و تراکنش ها یک شاخص علاقه به بیت کوین هستند.

شبکه‌ی بیت کوین پیش از این نیز با گزارشات عقب افتاده و بک لاگ های بزرگ‌ تری روبرو بوده است، که بر کارمزدها نیز تاثیرگذار بوده است. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۷، افزایش علاقه به بیت کوین و انتقال سرمایه ها باعث شد زمان های انتظار چند ساعته حتی برای تراکنش هایی با کارمزد بالا نیز ایجاد شود. در حال حاضر یکی از ابزارهای تصویرسازی به اسم TX Street تمام بلاک های بیت کوین که کامل شده اند را نشان می‌ دهد.

هرچند کارمزد تراکنش بیت کوین افزایش نیافته است و ۰٫۴۳ دلار می ‌باشد. اگرچه تراکنش هایی در مقیاس تراکنش های نهنگ ها معمولا کارمزد بیشتری پرداخت می ‌کنند. با این حال، این شرایط برای بیت کوین، بزرگ ترین ازدحام استخر حافظه از ژانویه ۲۰۱۸ می ‌باشد. بک لاگ نسبت به تابستان ۲۰۱۹ که شبکه بیت کوین برای بررسی سایر پروژه های ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می ‌گرفت نیز بیشتر می ‌باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location