video thumb

پشتیبانی بایننس از مبادله لیر ترکیه با ارزهای دیجیتال!

صرافی ارز دیجیتال بایننس از طریق شریک کیف پول دیجیتال خود به اسم پاپارا (Papara) خرید بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال با لیر ترکیه را به خدمات خود افزوده است.

بایننس یک هفته قبل از سفر چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل این صرافی به ترکیه از این خدمات جدید رونمایی کرد. براساس این وب سایت، کاربران ترکیه اکنون می توانند از طریق کیف پول های دیجیتالی پاپارا مبادلات بیت کوین، اتریوم و ریپل را با لیر ترکیه انجام دهند.

طبق گزارش وب سایت رسمی بایننس، پشتیبانی از لیر ترکیه صرفا به خرید ارزهای دیجیتال محدود می شود و هیچ اعلان رسمی درباره زمان اضافه شدن پشتیبانی برای فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از کیف پول دیجیتال پاپارا وجود ندارد. صرافی های ارزهای دیجیتال محلی ترکیه مانندBtcTurk ،Paribu و Koineks از کیف پول دیجیتال پاپارا برای سپرده ها و برداشت ها استفاده می کنند.

ورود صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال به ترکیه

این اقدام صرافی بایننس چند هفته پس از آن صورت گرفت که صرافی ارز دیجیتال بزرگ دیگری به نام هیوبی (Huobi) از راه اندازی درگاه پرداخت فیات خود برای لیر ترکیه خبر داد. هیوبی همچنین دفتری در ترکیه افتتاح کرد، جایی که بالاترین آمار پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان را دارا می باشد.

همانطور که کوین تلگراف در تاریخ یکم گزارش داد، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس برنامه ریزی کرده بود تا در اواسط ماه نوامبر در اجلاس سران بازارهای ترکیه ۲۰۱۹ سخنرانی کند.

همچنین گفتنی است که جین چائو (Gin Chao)، مدیر ارشد امنیت بایننس طی مصاحبه ای با کوین تلگراف خاطرنشان کرد که این صرافی ارزهای دیجیتال مدتی است که در حال تلاش برای ارائه خدمات خود به چندین بازار جدید بوده است که یکی از این بازارها کشور ترکیه است. وی اولین مسئول از صرافی بایننس بود که تایئد کرد ورود بایننس به ترکیه قریب الوقوع است.