video thumb

باندهای بولینگر اتریوم حاکی از یک جنبش عظیم برای این ارز دیجیتال است!

طی چند هفته گذشته، اتریوم زیر سطح مقاومت نزدیک به ۱۹۰ دلاری خود باقی مانده است و هر دوی گاوها و خرس های اتریوم نیز به دلیل ثابت نگه داشتن این ارز دیجیتال در محدوده میانی ۱۸۰ دلار، به بن بست خورده اند.

این دوره از معاملات رنج ممکن است به زودی به پایان برسد، اما همانگونه که تحلیلگران می گویند باندهای بولینگر اتریوم در حال فشرده شدن هستند، به این معنا که یک حرکت عظیم قیمت می تواند در راه باشد.

اتریوم با تحکیم سطح مقاومت، در محدوده ۱۸۰ دلار مانده است

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با ۱ درصد سقوط از قیمت کنونی خود، با قیمت ۱۸۵٫۷۰ دلار معامله می شود، که نشانگر بازگشت ناچیزی از قیمت های بالای روزانه خود یعنی ۱۹۰ دلار است که توسط یک حرکت صعودی ناچیز ایجاد شده بود و در نهایت منجر به رد قیمت دیگری در این سطح مقاومت شد.

در حال حاضر، اتریوم با پایین ترین قیمت خود در طی چندین ساعت گذشته معامله می شود، اما همچنین به محدوده ای نزدیک می شود که فشار خرید مناسبی دارد، به این معنا که مثلا با فرض اینکه در کوتاه مدت هیچ حرکت بزرگ قیمتی برای بیت کوین وجود نداشته باشد که بازارهای ادغامی را هدایت کند، میتواند بالاتر از این سطح ثابت بماند.

بیت کوین در دوره معاملات رنج اتریوم مشارکت داشته است، زیرا در طی چند روز گذشته، پس از رد در منطقه ۹۰۰۰ دلاری در اوایل هفته جاری، در محدوده ۸،۷۰۰ دلاری مانده است.

یک حرکت صعودی بزرگ می تواند برای اتریوم در راه باشد

باندهای بولینگر اتریوم در حال حاضر به شدت بهم نزدیک هستند، که می تواند نشانگر یک صعود عظیم قریب الوقوع باشد. RJ، یکی از تحلیلگران محبوب حوزه ارزهای دیجیتال در توییتر، اخیرا در توییتی در مورد این موضوع صحبت کرده و توضیح داده که ماه نوامبر نیز از نظر تاریخی، یک ماه فوق العاده بی ثبات برای این ارز دیجیتال بوده است. وی در این توئیت عنوان کرده است:

فشردگی ماه نوامبر، یکی از بزرگ ترین فشردگی هایی است که تاکنون دیده ایم: تقریبا دو ماه است که پهنای باندهای بولینگر اتریوم به کف قیمت خود رسیده است. ۱۷ نوامبر زمان شروع بازار گاوی ۲۸۰ تا ۱۴۰۰ دلاری است. ۱۸ نوامبر زمان شروع تسلیم در برابر بازار است که از قیمت ۲۳۰ دلار به ۸۰ دلار خواهیم رسید. اما ۱۹ نوامبر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

MoonOverlord، یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال، در نمودار موجود در توئیت زیر توضیح داد که وی معتقد است که این ارز دیجیتال می تواند در کوتاه مدت قیمت ۳۰۰ دلاری را هدف قرار دهد.

گفتنی است که ساعت ها و روزهای آینده می تواند برای ارز دیجیتال اتریوم بسیار مهم باشد، چراکه واکنش آن به باندهای بولینگر نزدیک بهم، می تواند چگونگی روند آن را برای بقیه طول سال مشخص کند.