سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ایجاد راه‌حل مقیاس‌‌پذیری نامتناهی برای شبکه‌ اتریوم توسط صرافی IDEX!

صرافی غیرمتمرکز IDEX که در حال حاضر مسئولیت پردازش بیش از ۴۰ درصد از تراکنش‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال جهان را بر عهده دارد، ادعا می کند که یک راه حل مقیاس‌ پذیری نامتناهی برای شبکه‌ اتریوم (ETH) ایجاد کرده است.

۱۰۰۰ برابر سریعتر

در ایمیلی که به کوین تلگراف ارسال شده است، IDEX ادعا می کند که سیستم آن با نام Rollup Optimistic Optimistic (O2Rs) ، در عرض ۱۰ دقیقه به جمع بندی نهایی می رسد. این شرکت همچنین می گوید که این سیستم حدود ۱۰۰۰ برابر سریعتر از Rollup Optimistic (OR) است که توسط سازمان توسعه مقیاس پذیری اتریوم Plasma Group ساخته شده است، چراکه در Plasma Group جمع بندی نهایی دو هفته به طول می انجامد.

را ه‌حل‌ های جمع‌ بندی با جابجایی محاسبات به خارج از زنجیره و وارد کردن نتایج به شبکه باعث مقیاس‌پذیری آن می‌شوند. هم O2Rs و هم ORs با استفاده از اعتبارسنج‌ هایی که داده‌های منتشر شده بر روی زنجیره را تجزیه و تحلیل می‌کنند، از مشروعیت و درستی داده‌ها اطمینان حاصل می کنند.

چندین کاربرد احتمالی برای این سیستم وجود دارد

طیف وسیعی از کاربرد‌های گوناگون را ارائه دهد. تفاوت این دو پروتکل در این است که O2Rs داده‌ها را تنها خارج از زنجیره یا به عبارتی off-chain منتشر می ‌کند، مگر اینکه یک اعتبارسنج (Validator) درخواست دهد تا در دسترس بودن داده‌ها بررسی شود. به لطف این تغییر، این سیستم جدید پتانسیل مقیاس‌پذیری نامحدودی خواهد داشت، و می تواند کاربردهای بسیار پیچیده تری داشته باشد.

الکس ویرن (Alex Wearn)، مدیرعامل کمپانی IDEX با انتشار یک پست توییتری اظهار داشت که سیستم‌ های پرداخت نقطه‌ی فروش یا Point Of Sale می‌توانند از O2Rs در سرویس‌های پرداخت غیرحضانتی مقیاس‌ پذیر که می ‌توانند با توان پردازشی ویزا رقابت داشته باشند استفاده کنند. وی همچنین توضیح داد که این راه‌ حل امکان انتقال سریع و رایگان دارایی‌ های بازی‌های ویدئویی که به عنوان توکن ‌های غیرقابل انتقال به غیر توکنیزه شده‌اند را فراهم آورد.

مقیاس ‌پذیری یکی از اصلی‌ترین موانع پیش روی پذیرش گسترده‌ی فناوری بلاک ‌چین می‌باشد، زیرا در حال حاضر هنگامی که فشار بر روی سیستم به اوج می ‌رسد، بلاک‌ چین تمایل دارد کارمزد تراکنش ‌ها را افزایش داده و یا به صورت کلی روند پردازش را متوقف کند.

همانطور که کوین تلگراف پیش از این گزارش داده بود، ۹۵ درصد از کل نقل و انتقالات ارز دیجیتال EOS مربوط به قراردادهای ایدوس است و از آنجایی که هر انتقال به میزان سی پی یو استفاده شده در یک بلاک بستگی دارد، بنابراین افزایش نقل و انتقالات باعث شده است که شبکه EOS دچار شلوغی و ازدحام شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location