video thumb

تحلیل اختصاصی ارزجو از روند آتی قیمت بیت کوین (۲۱ آبان ۹۸)

تحلیل های اختصاصی ارزجو از قیمت بیت کوین و روند معاملاتی آن مورد استقبال مخاطبان عزیزمان قرار گرفته و به نظر می رسد که راهی جز ادامه دادن این روند نداریم! چه چیزی از این بهتر؟!

اگر موافق باشید تحلیل قبلی را دوباره مرور می کنیم تا بدانیم با چه وضعیتی روبرو بودیم. توجه کنید که متن زیر عینا از تحلیل قبلی که در این آدرس


در تحلیل قبلی به نظر می رسید که بیت کوین پس از برخورد به سقف کانال برگشته و کف جدیدی را در ۳ ماهه اخیر به ثبت برساند ولی عملکرد این ارز دیجیتال در مقاومت تعیین شده به گونه ای بود که عملا این تحلیل را از رده خارج کرد. البته وضعیت بیت کوین به گونه ایست که فعلا شاید برای یک ترید مناسب نیست و کمی صبر برای تعیین تکلیف بهتر، بهترین تصمیمی است که می توان اتخاذ کرد.

البته اگر معامله گر ریسک پذیری باشید شاید قیمت های پایین، فرصت خوبی برای کسب سود باشد منتهی باید توجه شود که هنوز برای پیش بینی روند آتی این ارز دیجیتال کمی زود است. تکمیل اصلاح در بالای مقاومت مشخص شده شاید سند محکمی است که روند صعودی بزرگ جدیدی برای این ارز دیجیتال آغاز گردد که در تصویر مشخص شده است. البته اگر این روند اصلاحی به درستی انجام نشده و قیمت سهم به زیر مقاومت تعیین شده برسد عملا تحلیل قبلی فعال شده و سریعا باید به نقد شدن فکر کنید.

به هر حال به نظر می رسد که تحلیل زیر برای این ارز دور از واقعیت نبوده و به زودی رخ بدهد. اگر سوال یا ابهامی هست در بخش نظرات مطرح کنید.

تحلیل قیمت بیت کوین


همان طور که در تحلیل بالا مشاهده می کنید، یک سری نوسان های ریز در قیمت بیت کوین

تحلیل اختصاصی قیمت بیت کوین

همان طور که مشاهده می کنید، بیت کوین با یک مسیر پر نوسان روبرو بوده و فعلا سرمایه گذارانش را کلافه می کند ولی این روند دیر یا زود تکلیفش را مشخص خواهد کرد و یک حرکت مثبت قوی یا حتی منفی قوی را شروع می کند. البته پیش بینی ما این است که روند آتی این ارز دیجیتال به سمت بالا باشد ولی توجه کنید:

“مسئولیت هر گونه خرید و فروش در هر بازار مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال بر عهده خود خود خود شما است و همان طور که سودتان را با کسی شریک نمی شود، کسی شریک ضرر شما نیز نخواهد بود.”