سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بابی لی : حجم معاملات بیت کوین به ۸ تریلیون دلار خواهد رسید!

بابی لی ، چهره مشهور صنعت ارزهای دیجیتال عنوان کرد که بیت کوین از کل بازار طلا پیشی می گیرد و در نهایت می تواند به ارزش یک میلیون دلار برسد.
در مجموعه توییت هایی، لی که از بنیان گذاران صرافی ارزدیجیتال BTCC میباشد و هم اکنون راه اندازی کیف پول بیت کوین را اجرایی می کند ، به عنوان آخرین صدا در بحث گسترش بیت کوین در مقابل طلا تبدیل شد.

لی: حجم معاملات بیت کوین به ۸ تریلیون دلار خواهد رسید

در حال حاضر حجم معاملات در بازار طلا ۸ تریلیون دلار است، در حالی که حجم معاملات بیت کوین فقط ۱۶۰ میلیارد دلار است. با وجود اینکه در حال حاضر حجم معاملات بیت کوین حدود پنجاه برابر کمتر از حجم معاملات طلا است ، لی بر این باور است که این امکان وجود دارد که این روند تا سال ۲۰۲۸ معکوس شود.

وی نوشت: من پیش بینی می کنم که این روند در طی ۹ سال اتفاق می افتد و قیمت بیت کوین بالاتر از ۵۰۰٫۰۰۰ دلار خواهد شد.

لی نیز مانند بسیاری، استدلال خود را مبنی بر موفقیت بیت کوین در کاهش عرضه آن از طریق نصف شدن پاداش ساخت یک بلاک عنوان کرد.
چاپ پول می تواند قیمت بیت کوین را به ۱ میلیون دلار برساند

استدلال های وی با پیش بینی های یک مدل خوب و مشخص نمودار قیمت بیت کوین انباشت به جریان (Stock-to-Flow) سازگار است. Stock-to-Flow مدل رابطه ای از بیت کوین با کالاهایی مانند طلا، نقره یا پلاتین قابل مقایسه است. این کالاها به عنوان کالاهای ذخیره ارزش شناخته می شوند، زیرا به دلیل کمبود نسبی، ارزش آنها در طول زمان طولانی حفظ می شود.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، قیمت جفت ارز بیت کوین / دلار تا رویداد نصف شدن پاداش استخراج در ماه می سال ۲۰۲۰ در حدود ۸،۳۰۰ دلار خواهد بود. پس از آن، اوضاع باید به سرعت تغییر کند و تا دو سال بعد از این رویداد قیمت بیت کوین باید به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار برسد.

تحلیلگران نیز در این رابطه اظهارنظرهایی داشته اند که از جمله مهم ترین آنها پیتر شیف می باشد که جزو افرادی است که به دلیل نظرات و پیش بینی هایش در مورد بیت کوین بین طرفداران این ارزدیجیتال بدنام شده است.

هفته گذشته، شیف اظهار داشت که چین به طور بالقوه از ارزدیجیتال منتشر شده با طلا پشتیبانی می‌کند و این یک نشانه برای نزولی شدن بیت کوین است.

پیش از آن نیز وی پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین هرگز به ۵۰٫۰۰۰ دلار نمی رسد، در حالی که قیمت طلا ۵٫۰۰۰ دلار می شود. همچنین، مکس کیزر که مجری برنامه RT است، همچنان در مورد برتری ارزهای دیجیتال در رسانه های اصلی بحث می کند.

هفته گذشته وی در بخشی از برنامه Keiser Report خود عنوان کرد که که توانایی تسویه حساب خودکار بیت کوین باعث می شود آن را برای انجام تراکنش ها مناسب تر از طلا یا ارز فیات بدانیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location