video thumb

ازدحام شبکه EOS به دلیل ایردراپ توکن EIDOS!

شبکه EOS در حال حاضر تنها با هدف توزیع یک کوین دیجیتالی جدید، به نام ایدوس (EIDOS) فعالیت می کند. این کوین، که در حاص حاضر بطور گسترده در صرافی ها معامله می شود، فرصت جدیدی برای ایجاد درآمد تقریبا تضمین شده حاصل از فروش آن، ارائه می دهد.

شبکه EOS با استفاده از منابع قرض گرفته شده اجرا می شود

شبکه EOS از ۱ نوامبر تا ۸ نوامبر متوقف شده بود. اکنون، فعالیت های این شبکه بهبود یافته است، اما تحقیقات صورت گرفته توسط صرافی ارز دیجیتال کوین بیس نشان می دهد که بخش عمده فعالیت های آن بر اساس منابع مقروض است. در حالی بسیاری از تراکنش ها هنوز هم از استخراج و ایردراپ شبیه سازی شده ایدوس پشتیبانی می کنند که، تنها حساب های بزرگی که مقدار زیادی ارز دیجیتال EOS دارند، قابلیت خرید منابع سی پی یو و اجرای اپلیکیشن های توزیع شده خود را دارند.

در حال حاضر، ما شاهد این هستیم که ۹۵ درصد از کل نقل و انتقالات ارز دیجیتال EOS مربوط به قراردادهای ایدوس است. از آنجایی که هر انتقال به میزان سی پی یو استفاده شده در یک بلاک بستگی دارد، بنابراین افزایش نقل و انتقالات باعث شده است که شبکه EOS دچار شلوغی و ازدحام شود.

در اصل، شبکه EOS به عنوان چاپگر پول رایگان مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از ۳۱ اکتبر، چندین نفر، منابع مورد نیاز شبکه نظیر سی پی یو، رم و نت را خریداری کردند. هزینه استفاده از سی پی یو، درست پس از شروع ایردراپ توکن ایدوس، نزدیک به ۱۰،۰۰۰ درصد افزایش یافت. خود این افزایش نیز ممکن است به دلیل گمانه زنی در مورد منابع شبکه اتفاق افتاده باشد.

بنابراین، صاحبان منابع با مقیاس بزرگ می توانند مبلغی را برای به دست آوردن توکن ایدوس بپردازند و سپس در یک صرافی، آنها را به توکن تتر تبدیل کنند. قیمت بازار ایدوس با سقوط از حدود ۰٫۰۵۶ دلار ، به ۰٫۰۲۱ دلار درست پس از شروع این طرح، نشان دهنده نوسان شدید قیمت به دلیل فشار ثابت فروش است. قیمت توکن EOS تقریبا در حدود ۳٫۵۵ دلار بدون تغییر باقی مانده است.

ایدوس همچنین حضور خود را در صرافی ها افزایش داده و به لیست ارزهای دیجیتال صرافی بیتامب گلوبال (Bithumb Global) راه یافته است. علاقه مفرط به ایدوس، با شروع ارائه خدمات توکن ایدوس توسط ارز دیجیتال EOS به کلاینت ها و مشتریان اپلیکیشن وی چت، گسترش یافته است.

ایردراپ پروژه توکن انومیوو (ENUMIVO) با عنوان مکانیسم کشف قیمت

پروژه انومیوو، پروژه پیشین توکن ایدوس، با منطقی نسبتا دراماتیک تر جهت ایردراپ شدن عرضه شد. سازمان دهندگان این توکن حتی سعی داشتند باعث دامپ این دارایی شوند تا قیمت آن جهت ایردراپ شدن به یک سطح تعادلی برسد.

سازمان دهندگان ایردراپ حتی این توکن را به عنوان یک استفاده موردی برای ارز دیجیتال EOS معرفی کرده و کاربران را ترغیب کردند که در ازای پس گرفتن EOS خود و دریافت توکن ایدوس، کوین های خود را به قراردادهای هوشمند ارسال کنند.

در رابطه با این ایردراپ، پذیرندگان اولیه و افرادی که دارای منابع هستند، به توکن ایدوس بیشتری دسترسی پیدا کردند، بنابراین باعث می شوند که این پروژه مانند یک طرح پانزی جلوه کند، که در آن، برای ایجاد تقاضا به منظور استخراج، یک توکن صرافی فروخته می شود.

نظرات در رابطه با این ایردراپ متناقض است و طرفداران ارز دیجیتال EOS، به شدت از چشم انداز استفاده از EOS، به عنوان راهی جهت ثروتمند شدن یک شبه انتقاد می کنند. برخی دیگر از فرصت استفاده کرده و این شبکه را به منبع مستقیم کسب درآمد تبدیل کرده اند. فرآیند استخراج و ماینینگ ایدوس به صورت خودکار صورت می گیرد، بنابراین اشاعه این طرح به سوی کاربران بیشتر را، آسانتر می کند.