video thumb

بایننس، پشتیبانی از ارز فیات به ارز دیجیتال را برای کشورهای قزاقستان و اوکراین به برنامه خود اضافه می‌کند!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارزهای دیجیتال بایننس قصد دارد تا پشتیبانی ارز فیات به ارز دیجیتال را برای کشورهای قزاقستان و اوکراین به برنامه خود اضافه نماید.

در پی گسترش ارزهای دیجیتال در بازار، نشانه هایی به وجود آمده اند که حاکی از آن است که صرافی ارزهای دیجیتال بایننس قصد دارد که پشتیبانی از ارز فیات به ارز دیجیتال را برای کشورهای قزاقستان و اوکراین به برنامه خود اضافه نماید. این تصمیم مدتی پس از افزودن ارز نایرای کشور نیجریه (Naira) که با همکاری Flutterwave انجام شده بود صورت پذیرفت که در طی آن درگاه پرداخت نیجریه در کشور نیجریه و هم در ایالات متحده مستقر شده بود.

علاوه بر این، لازم به ذکر است که صرافی بایننس پشتیبانی از ارز روبل روسیه را نیز به گزینه های خود اضافه کرده است.

به نظر می رسد ارز Hryvnia کشور اوکراین (UAH) و ارز Tenge کشور قزاقستان (KZT) مجموعه بعدی ارزهای فیات هستند که بایننس قرار است ارز فیات را برایشان ایجاد نماید و به برنامه خود اضافه کند.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در جلسه اخیر خود تحت عنوان هرچیزی می خواهی از من بپرس بیان کرد که ارز فیات مانند پل ارتباطی بوده است که نقش مهمی در کاهش موانع ورود افراد به بورس افا می کند.

وی افزود: ما قصد داریم صرافی بایننس را در سراسر دنیا گسترش دهیم و پشتیبانی ارزهای فیات برای تمامی کشورها فراهم نماییم. این گفته نشان می دهد که صرافی بایننس آرزو دارد تا روزی در جایگاه ارز دیجیتالی شماره یک جهان قرار بگیرد. کمپانی بایننس در حال حاضر با شش کمپانی مختلف برای تبادل ارز دیجیتال به فیات همکاری می نماید که عبارتند از:Koinal ، Simplex ، Paxos ، TrustToken ، Flutterwave و AdvCash .

به نظر می رسد که روند حمایت از ارز فیات توسط صرافی بایننس نشان دهنده این مسئله باشد که این صرافی تمرکز خود را از کشورهای توسعه یافته به کشورهای در حال توسعه تغییر داده است تا بتواند جایگاه محکم و ثابتی در این کشورها داشته باشد.

پس از آنکه پرونده ارز دیجیتال لیبرا در ایالات متحده بسته شد، دست بایننس در بیزینس ارز دیجیتالی بازتر شد و در نتیجه این کمپانی مجددا در اوایل سال جاری بیزینس خود را بازگشایی کرد، در حقیقیت به وجود آمدن تغییرات اساسی در صرافی ارزهای دیجیتالی نشان دهنده این است که آن ها از این موقعیت موجود استفاده کرده اند تا بتوانند در زمانی کوتاه، ارز دیجیتالی و فناوری بلاک چین را تحت سلطه خود دربیاورند.

کشورهای در حال توسعه بخش قابل توجهی از جمعیت جهان را به خود اختصاص می دهند حتی به دلیل اینکه تراکم فناوری اطلاعات در این کشورها (یعنی تعداد افراد در یک منطقه جغرافیایی خاص که از فناوری اطلاعات در هر کیلومتر مربع آگاهی دارند) بسیار کمتر از کشورهای توسعه یافته است.

این خود معضلی است که هر کسی قصد دارد چنین بازارهایی را در اختیار بگیرد و به فضای تبادلات ارز دیجیتالی وارد شود. اما بزرگ ترین کاری که ژائو با آن روبرو خواهد بود، وظیفه آموزش آن دسته از افرادی است که تمایل دارند در چنین بازارهایی با کمک معاملات ارز دیجیتال و فناوری بلاک چین به چیزهایی که می خواهند برسند.

سپس، اجرای فرآیندهای اصلی که باید در آن، اجرای برنامه ها بسیار آسانتر از آنچه در کشورهای توسعه یافته صورت می گیرد انجام شود. دلیل این امر این است که کشورهای در حال توسعه محیط کار بسیار دشواری دارند.

استفاده از پل ارتباطی ارز دیجیتال به فیات در حال حاضر مشکل اساسی صرافی های ارزهای دیجیتال را میان کشورها حل کرده است که اغلب شامل ارز فیات مبنی بر شخص ثالث می شود. این امر در آینده تاثیر خوبی خواهد داشت زیرا میزان پذیرش ارزهای دیجیتال نیز در این رابطه بهبود می یابد.