سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش چشمگیر قیمت تزوس پس از اعلام پاداش‌های استیکینگ (Staking) توسط کوین بیس!

قیمت تزوس (Tezos) پس از اعلام پاداش های استیکینگ (Staking) توسط کوین بیس برای XTZ، افزایش چشمگیری داشت. افزایش قیمت این توکن به اندازه ای بود که اختلاف قیمت بسیار زیادی بین صرافی ها به وجود آمد و منجر به فرصت های آربیتراژ برای معامله گران باهوش شد.

افزایش قیمت داخلی صرافی ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس اعلام کرد که دسترسی به استیکینگ تزوس را گسترش می ‌دهد. هرچند پیشنهاد کسب پاداش به ازای ذخیره سازی XTZ در این صرافی فقط برای مشتریان آمریکایی در دسترس می‌ باشد. کوین بیس از طرف کاربران خود، استیکینگ توکن ها را انجام خواهد داد و پاداش ها را به کیف پول آنها توزیع خواهد کرد.

استیکینگ تکامل بعدی اجماع است که به کاربران امکان خواهد داد تا با مشارکت مستقیم در شبکه و بلاک چین، درآمد کسب کنند. کوین بیس افزود که استیکینگ تزوس از طریق سرویس استیکینگ وکالتی می تواند باعث سردرگمی شود، بنابراین صرافی کوین بیس تمام امور لازم را برای مشتریان آمریکایی خود انجام خواهد داد.
در این بیانیه آمده است:

بازگشت سود سالانه برای استیکینگ تزوس در کوین بیس حدودا ۵ درصد تخمین زده می‌شود. می‌توانید افزایش پاداش های در انتظار خود را به طور همزمان در برنامه مشاهده کنید و پس از اتمام دوره نگهداری اولیه (۳۵ الی ۴۰ روز) پاداش ها را هر ۳ روز در حساب خود دریافت خواهید کرد.

واضح است که این پیشنهاد بسیار بهتر از تسهیلاتی است که بانک ها این روزها ارائه می‌ دهند، به طوری که حتی بسیاری از بانک ها داری نرخ بهره منفی نیز می ‌باشند. از آنجایی که جهان در آستانه فروپاشی اقتصادی است، استیکینگ و امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) بر بستر اتریوم می ‌تواند آینده امور مالی باشد. کوین بیس همچنین کمپین “کسب تزوس” را ارائه می‌ دهد که به کاربران تنها با یادگیری درباره این توکن و پاسخگویی به چند سوال ساده، توکن XTC پاداش می‌دهد. به وضوح مشخص است که این صرافی در صدد ساده سازی فرآیند خرید و کسب ارزهای دیجیتال می‌ باشد که این امر به طور کل برای این صنعت مفید است.

واکنش بازار تزوس

همانطور که انتظار می ‌رفت، پس از انتشار این خبر قیمت توکن XTZ با افزایش بیش از ۵۰ درصدی از ۰٫۹۰ دلار به ۱٫۴۰ دلار رسید. حجم معاملات نیز از ۱۳ میلیون دلار به بیش از ۶۰ میلیون دلار رسید که یک چهارم از این حجم معاملات در پلتفرم کوین بیس پرو (Coinbase Pro) به دست آمد.

الکس کروگر (Alex Krüger) ، تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال خاطر نشان کرد که با افزایش قیمت این دارایی دیجیتال، اختلاف قیمت بسیار زیادی بین صرافی ها شکل گرفت. وی عنوان کرد:

اختلاف قیمت توکن XTZ بین صرافی کوین بیس و بیت فینکس یا کراکن برای بیش از یک ساعت بیشتر از ۲۰ درصد بوده است. بدین ترتیب می‌توان گفت که توکن XTZ در کوین بیس ۷۰ درصدی افزایش قیمت داشته است. یک روز دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال.

این امر می تواند فرصت های خوب آربیتراژ را برای بسیاری از معامله گران باهوش فراهم کند که به دنبال کسب پاداش بیش از ۵۰ درصدی بودند.

لازم به ذکر است که در هنگام نگارش این مطلب، قیمت تزوس به ۱٫۱۵ دلار کاهش یافته است کرد و ترس از دست دادن این ارز دیجیتال نیز کاهش یافته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location