video thumb

انتشار نرم افزار Highway در جهت توسعه پروتکل PoS اتریوم

شرکت CasperLabs که در زمینه توسعه بلاک چین اتریوم مشغول به فعالیت است از راه اندازی نخستین سیستم PoS اختصاصی خود به نام تجاری Highway خبر داد.
بر اساس خبر رسمی اعلام شده از سوی شرکت مذکور، این پروتکل جدید تولید شده کاملا امن بوده و جهت اطمینان بیشتر مشتریان، طرح کامل عملیاتی و علمی آن به صورت کامل منتشر شده است.
گفته می شود هر دو نام تجاری Highway و سیستم PoS اتریوم قرار است تحت عنوان یک نام تجاری واحد به نام Casper و به عنوان یک نرم افزار منبع آزاد به بازار عرضه شود. البته نخستین نسخه آزمایشی این نرم افزار پیشتر در ماه مه به بازار عرضه شده بود.
لازم به ذکر است خبر رونمایی از نرم افزار Casper نخستین بار در جریان برگزاری همایش هفته بلاک چین در سان فرانسیسکو آمریکا که در تاریخ ۳۱ اکتبر برگزار شده بود، منتشر شد.
شرکت CasperLabs با انتشار بیانیه ای رسمی در این اجلاس و در خصوص این محصول جدید خود اعلام کرد: با انتشار نرم افزار CasperLabs Highway به بازارهای عمومی و با استفاده از گواهینامه منبع آزاد (صادر شده برای این نرم افزار)، امیدواریم شاهد نوآوری های بیشتر و عام المنفعه باشیم.
همچنین، مایکل برچ، مسئول توسعه نرم افزاری CasperLabs در جریان برگزاری این اجلاس، اقدام به برگزاری یک دوره کلاس آموزشی فشرده در خصوص کار با نرم افزار مذکور و شیوه نوشتن قراردادهای هوشمند در این نرم افزار برای شرکت کنندگان نمود.