video thumb

صرافی هیوبی، حساب‌های تمام کاربران آمریکایی را مسدود می‌کند!

بر اساس گزارشات منتشر شده، صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی گلوبال (Huobi)، اعلام کرده است که حساب‌های کاربری تمام کاربران آمریکایی را در تاریخ ۱۳ نوامبر مسدود خواهد کرد.

هیوبی در یک پستی وبلاگ اعلام کرد که در توافقنامه کاربری صرافی هیوبی صراحتا آمده است که شهروندان آمریکایی حق استفاده از خدمات آن را ندارند. به همین دلیل، هیوبی به تدریج حساب ‌های کاربری متعلق به شهروندان آمریکایی را مسدود کرده است تا از انجام تبادلات و معاملات بیشتر توسط آمریکایی‌ها جلوگیری کند.

هیوبی که به تازگی یک صرافی ارزهای دیجیتال در آرژانتین ایجاد کرده است، تا ۱۳ نوامبر به کاربران خود مهلت داده تا سرمایه‌ های خود را از این پلتفرم خارج کنند. تا این تاریخ، این صرافی توکن‌ های خریداری شده را با بیت کوین و تتر (Tether) باز پرداخت می ‌کند و به مشتریانی که اقدام به استفاده از خدمات معاملات مارجین کرده‌اند، عنوان کرده تا مبالغ دریافت شده را بازگردانند و سایر ارزهای دیجیتال را از حساب ‌های خود خارج کنند.

در این اطلاعیه، هیوبی اظهار داشت که سیاست ‌های قانونی آمریکا در رابطه با ارزهای دیجیتال، این صرافی را مجبور کرده است که کاربران آمریکایی را از بهره مندی از خدمات این صرافی منع کنند.

با این حال هیوبی به طور کامل از بازار ایالات‌متحده خارج نخواهد شد، بلکه کاربران آمریکایی را به سمت استفاده از HBUS که پلتفرمی مخصوص کشور آمریکاست (واقع در سانفرانسیکو) که با هیوبی همکاری می‌ کند، سوق می‌ دهد. درست مانند شعبه آمریکای بایننس (Binance US)، این پلتفرم هم به صورت مستقل از شعبه اصلی هیوبی فعالیت می ‌کند.

گفته می شود که جاش گودبادی (Josh Goodbody)، مدیر بخش آمریکا و اروپای هیوبی در تاریخ ۱۶  نوامبر، در رویداد Crypto DeFiance سخنرانی خواهد کرد. این رویداد در حاشیه جشنواره بلاک شو آسیا (BlockShow Asia) که در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد، جریان دارد. گودبادی در سخنرانی خود، در مورد موضوعاتی از قبیل سرنوشت اقتصاد سنتی و مزایای صرافی های غیرمتمرکز برای امنیت بلاک چین بحث خواهد کرد.

هیوبی یک درگاه فیات را برای لیر ترکیه راه اندازی می کند

در ماه اکتبر، هیوبی گلوبال اعلام کرد که در اواخر سال ۲۰۱۹ یک درگاه فیات را برای لیر ترکیه راه اندازی خواهد کرد. با راه اندازی این دروازه ، هیوبی به کاربران ترکی این امکان را می دهد تا با استفاده از ارز ملی این کشور، استیبل کوین تتر خریداری کنند و به وسیله تتر، در پلتفرم هیوبی به تبادل ارزهای دیجیتال بپردازند. کاربران هیوبی در ترکیه می ‌توانند معاملات ارزهای دیجیتال خود را با ۵۰ درصد تخفیف در کارمزدها انجام دهند و با نگه داشتن توکن‌ های بومی هیوبی میزان این تخفیف بیشتر هم خواهد شد.