سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جریمه ۹٫۵ میلیون دلاری رجی میدلتون برای عرضه ICO های کلاهبردارانه!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعلام کرد که با رجی میدلتون ، برگزار کننده ۱۴٫۸ میلیون دلاری Veritaseum (VERI) عرضه سکه اولیه (ICO) به توافق رسیده است.

در دادخواستی در دادگاه منطقه ای نیویورک شرقی، میدلتون با تصویب حکم نهایی موافقت کرد، بدون این که مجبور شود اتهام را بپذیرد یا آن را رد کند، در حالی که از هرگونه حق تجدید نظر نیز خودداری کرده است.

این توافق، سه هفته پس از آن که دادگاه اعلام کرد برای گفتگو با میدلتون جهت حل این پرونده وارد گفتگو شده است، حاصل شده است. وی توافق کرد که برای به سرانجام رسیدن این پرونده، حدود ۹٫۵ میلیون دلار پرداخت کند.

بر اساس دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، میدلتون مکلف به پرداخت بدهی و سود ۸٫۴۷ میلیون دلار به علاوه مجازات مدنی ۱ میلیون دلاری می باشد.

این پرونده از سال ۲۰۱۷ تشکیل شده بود و بالاخره به پایان رسید، در حالی که میدلتون متهم به جمع آوری میلیون ها دلار از طریق عرضه سکه اولیه (ICO) بدون ثبت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شده است، در حالی که سرمایه گذاران را برای جذب سرمایه بیشتر با اطلاعات نادرست گمراه کرده است.

یک هفته پس از این اقدام  میدلتون ادعا کرد که یک هکر ۳۶،۰۰۰ از توکن های آن به ارزش ۸ میلیون دلار را به سرقت برده است و متعاقباً آن ها را برای اتر (ether) مبادله کرده است و با توجه به این پرونده، این وجوه همچنان بازنگشته اند.

طبق دادخواست اولیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، این متهم چندین بار از توکن ها تحت عنوان “نرم افزار” یاد کرده و یا اینکه آنها را با کارت های هدیه پیش پرداخت که برای استفاده در یک پلتفرم فناوری استفاده می شوند، مورد مقایسه قرار داده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنین در این ،میدلتون را به دستکاری در ارزش اوراق بهادار پس از ICO و سوء استفاده از سرمایه گذاران به مبلغی حداقل ۵۲۰٫۰۰۰ دلار برای استفاده شخصی خود متهم کرده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در یک اقدام اضطراری در ماه آگوست، دارایی های میدلتون را مسدود کرد و از دادگاه خواست تا مانع ادامه فعالیت عمومی شرکت و یا همکاری در ارائه دارایی های دیجیتال شود.

این پرونده یکی از آخرین توافقات در خصوص ICO های کلاهبردارانه است. خالق EOS به نام Block.One موافقت کرد که مبلغ ۲۴ میلیون دلار جریمه را در خصوص سرمایه گذاری ۴٫۱ میلیارد دلاری در تاریخ ۲۰ سپتامبر بپردازد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location