سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مکس کیزر: پشتوانه‌ طرح پرداخت الکترونیک ارز دیجیتال چین، طلا خواهد بود!

پس از یک دوره غیبت، مکس کیزر (Max Keiser) دوباره به پلتفرم RT برگشته است و اظهارات وی درباره وضعیت فعلی اقتصاد جهانی به همان اندازه جالب است. این گاو بیت کوین گفته های جالبی در مورد اندوخته های طلای چین و ارز دیجیتال جدید بانک مرکزی این کشور دارد.

ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا

کایزر در یک حضور هالووین در Kitco News، به شکایت در مورد وضعیت حال حاضر بازار بازخرید (repo market) پرداخت. بر اساس گزارش WSJ، مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار دیگر پول نقد موقتا به بازار های مالی تزریق شد. فدرال رزرو (FED) نیز ۷٫۵ میلیارد دلار اوراق خزانه را با اندوخته های کلی خود که حالا بیش از ۴ تریلیون دلار است، خریداری کرد.

دانیلا کامبونه (Daniela Cambone) ، مجری برنامه به سرعت موضوع را به سمت بیت کوین در برابر طلا تغییر داد و بیان داشت که سرمایه گذاری ۱۰ هزار دلاری طلا در ۵ سال گذشته، امروز ۱۲،۵۰۰ دلار به ما ارائه می دهد، در حالی که اگر همان مبلغ در بیت کوین سرمایه گذاری می شد، امروز ۲۷۰،۰۰۰ دلار را به ما ارائه می داد.

کیزر در ادامه خاطرنشان کرد: سیگنال های موجود در بازارهای ایالات متحده نشان می دهد که یک فاجعه مالی در حال وقوع است و چین می تواند نقشه های خوبی را برای دلار طرح ریزی کند. وی افزود: چین قصد دارد اعلام کند که به اندازه ۲۰،۰۰۰ تن طلا جمع آوری کرده است.

وی افزود: واقعه غافلگیرانه دوم این خواهد بود که چین قصد دارد یک ارز دیجیتال پشتوانه طلا را با هدف تخریب دلار راه اندازی کند. قیمت طلا و بیت کوین همچنان افزایش خواهد یافت، در حالی که دلار سقوط می کند.

کایزر اعتراف کرد که او شروع به خرید طلا، نقره و البته بیت کوین کرده است. وی گفت: با فروپاشی ارزهای فیات، مردم همیشه به سمت دارایی های امنی مانند فلزات گرانبها و بیت کوین روی می آورند. وی در ادامه عنوان کرد:

“بیت کوین به منظور مبارزه بانکداری جهانی و برای نبرد با بانک های مرکزی ایجاد شده است.”

قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید

وی افزود: بیت کوین در مقایسه با طلا یک نوع برتر پول است، زیرا یک تراکنش بیت کوینی به شیوه ای بسیار متفاوت از تراکنش های طلا و فیات انجام می گیرد. او همچنین کمی در مورد پیتر شیف (Peter Schiff) تند حرف زد و عنوان کرد:

وقتی که یک تراکنش بیت کوینی انجام می دهید، این تراکنش راه حلی است که بسیار بهتر از طلا و ارز فیات می باشد. پیتر شیف کاملا در این زمینه نا آگاه است زیرا او ساختار بیت کوین در لایه تسویه حساب را درک نمی کند.

وقتی که از کایزر در مورد پیش بینی سوال شد، وی اظهار داشت که بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد، اما در صورت سقوط دلار، بیت کوین در نهایت می تواند حتی بالاتر هم برود. او همچنین بیان کرد که طلا هم اخیرا در برابر یورو صعودی شده و رشد خود را ادامه خواهد داد.

کایزر در این مصاحبه به قانون گذاران و سناتورهای آمریکایی حمله کرد و اظهار داشت که آنها در نهایت در رقابت با ارزهای دیجیتال کنار خواهند رفت. چین با ارز دیجیتال خود که پشتوانه‌اش از طلاست، اقتصاد جهان را به دست خواهد گرفت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location