سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش بی سابقه جستجوی عبارت بیت کوین در گوگل

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی گوگل، ارز دیجیتال بیت کوین که اکنون قیمت ۹۴۰۰ دلار را در بازار تجربه می کند، طی سه ماه گذشته بالاترین میزان در موتور جستجوی گوگل را به خود تخصیص داده است. گفته می شود روند ترند شدن بیت کوین در گوگل از ماه آگوست و با آغاز جهش قیمت این ارز دیجیتال به رقم ۱۱۷۰۰ دلار آغاز شده است.
همچنین بر اساس گزارش گوگل، سه نقطه جغرافیایی در جهان که بیشترین جستجو برای بیت کوین را انجام داده اند در قاره آفریقا قرار داشته اند.
به گفته گوگل، پنج کشور نیجریه، آفریقای جنوبی، اتریش، غنا و برزیل به ترتیب پنج کشور اول جهان در جستجوی عبارت بیت کوین در موتور جستجوی گوگل بوده اند.
همچنین پلتفرم مبادلات ارزی دیجیتال Paxful نیز اعلام کرده که حجم مبادلات بیت کوین در آفریقای جنوبی طی یک سال گذشته حدود ۲۸۰۰ درصد رشد داشته که رکوردی تاریخی در نوع خود محسوب می شود.
از سوی دیگر، به گفته گوگل، با وجود استقبال اخیر رئیس جمهوری چین از صنعت و دانش بلاک چین و لزوم به کار بستن هر چه سریعتر آن در بازار و بخش صنایع این کشور، این عبارت از استقبال چندان بالایی در موتور جستجوی گوگل برخوردار نشده است.
عبارت بلاک چین در حالی در گوگل با افزایش جستجوی زیاد در قیاس با بیت کوین برخوردار نشده که بنا به گفته اپلیکیشن پیام رسان WeChat، بلاک چین یکی از موارد مورد جستجوی فراوان در موتور جستجوی این اپلیکیشن چینی بوده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location