سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تلاش روسیه برای در دست گرفتن ۲۰ درصد از بازار استخراج ارزهای دیجیتال جهان

یک شرکت روسی فعال در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال از برنامه خود برای به دست گرفتن استخراج ۲۰ درصد از عملیات استخراج این دسته ارزها در بازار جهانی با استفاده از تجهیزات و امکانات جدید خود خبر داد.
شرکت ماینینگ روسیه (RMC) همچنین اعلام کرده که برای انجام این کار، قصد دارد یک کارخانه تولید آلیاژهای فلزی در ایالت کارلیا در شمال روسیه را تغییر کاربری داده و به فعالیت های خود در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال تخصیص دهد.
گفته می شود در پی تحریم های تحمیل شده سنگین آمریکا علیه مسکو در سال ۲۰۱۸، بازار این کشور هجمه ای گسترده به سمت استقبال از ارزهای دیجیتال برده و قصد دارد با استفاده از تسهیل مقررات و قوانین و همچنین به کار گیری تجهیزات و ادوات لازم، دستکم بازار استخراج ۲۰ درصد از ارزهای دیجیتال جهان را بر عهده بگیرد.
در همین راستا، دیمیتری مارینیچف، مدیر عامل شرکت ماینینگ روسیه اعلام کرد: ایده ما شامل تبدیل کاربری کارخانه و فروش برق مصرفی کامپیوترهای آن به عنوان خدمات ارائه شده به بخش فناوری اطلاعات است.
گفته می شود علیرغم ارتباطات گسترده مارینیچف با دولت روسیه، وی همچنان یکی از منتقدین سر سخت رویکرد دولت در خصوص زمینه های مربوط به کسب و کار اینترنتی است.
به عنوان مثال، اقدام دولت روسیه برای فیلتر کردن پیام رسان محبوب تلگرام به عنوان یکی از فضاهای موثر برای رشد و توسعه کسب و کار، یکی از اقدامات مسکو بود که به شدت مورد سرزنش و انتقاد مارینیچف قرار گرفت. فیلترینگ تلگرام توسط مسکو در حالی بود که نه تنها دسترسی به این پیام رسان توسط شهروندان روسیه محدود نشد، بلکه اکنون در آستانه ارائه توکن دیجیتال این پیام رسان به بازار، به نظر می رسد روسیه ضرری بزرگ را متحمل شده باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location