سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اصلاح نزولی قیمت بیت کوین و آلت کوین‌ها در نزدیکی سطوح حمایت کلیدی!

پس از شروع اصلاح نزولی، قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت ۹٫۵۰۰ دلار و ۹،۳۵۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر جفت ارز بیت کوین / دلار کمتر از ۹٫۲۵۰ دلار معامله می شود و به نظر می رسد که ممکن است در کوتاه مدت اصلاح نزولی بیشتری داشته باشد. با این حال ، احتمالاً گاوها در نزدیک سطح ۹۰۰۰ دلار یا ۸،۸۵۰ دلار ظاهر می شوند.

به همین ترتیب ، بیشتر آلت کوین های اصلی یا در حال اصلاح یا افت در یک محدوده خاص هستند، از جمله اتریوم، EOS، بیت کوین کش، ریپل، لایت کوین، بایننس کوین، کاردانو، ترون و استلار. اتریوم همچنان در تلاش است تا بتواند به بالاتر از سطح مقاومت ۱۹۰ دلار و ۱۹۲ دلار صعود کند. علاوه بر این،جفت ارز دلار / ریپل در محدوده ای در نزدیکی سطح مقاومت ۰٫۳۰۴ دلار آمریکا معامله می شود.

قیمت بیت کوین

اخیراً، قیمت بیت کوین تلاش کرده است تا بالاتر از سطح حمایت ۳۳۳۲۰ دلار و سطح محوری ۹،۲۵۰ دلار بماند. جفت ارز دلار / بیت کوین کش در حال حاضر بالاتر از ۹،۱۵۰ دلار است، سطح حمایت کلیدی اولیه در ۹۰۰۰ دلار قرار دارد که در صورت شکست این سطح حمایت، نقطه بعدی در نزدیکی سطح ۸،۸۵۰ دلار است.
در روند صعودی سطح مقاومت اولیه در نزدیکی سطح ۹،۳۵۰ دلار است. با این حال ، سطح مقاومت اصلی نزدیک به ۹،۴۵۰ دلار و ۹،۵۰۰ دلار است که با عبور از آن احتمالاً بیت کوین به سطح ۹،۷۵۰ دلار خواهد رسید.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم باز هم در تلاش خود برای عبور از سطح مقاومت ۱۹۰ و ۱۹۲ دلار شکست خورد. با این حال جفت ارز دلار / اتریوم در تلاش است تا بالاتر رود و در حال حاضر نزدیک به ۱۸۵ دلار در حال تثبیت است.

در صورت ادامه روند نزولی، احتمالا سطوح حمایت بعدی در ۱۸۲ دلار و ۱۸۰ دلار قرار داشته باشد. اگر روند صعودی غالب شده و اتریوم بتواند سطح مقاومت ۱۹۲ دلار را بشکند، امکان افزایش قیمت تا ۲۰۰ دلار وجود خواهد داشت.
قیمت بیت کوین کش، eos و XRP

قیمت بیت کوین کش همچنان بالاتر از سطح حمایت ۲۸۰ دلار است و سطح مقاومت ۲۹۰ دلار را نیز شکسته است. قیمت جفت ارز دلار / بیت کوین کش از سطح مقاومت ۳۰۰ دلار نیز فراتر رفته است و در حال حاضر سطح حمایت اولیه برای این ارز در قیمت ۲۸۵ دلار قرار گرفته است. در صورت وقوع روند صعودی، سطح مقاومت در نزدیکی ۳۰۰ دلار و ۳۰۵ دلار قرار دارد.

به نظر می رسد EOS بالاتر از سطح حمایت ۳٫۳۰۰ و ۳٫۲۵۰ دلار است. در صورت افزایش، سطح مقاومت چشمگیری در نزدیکی ۳٫۴۵۰ و ۳٫۵۰۰ دلار وجود دارد که با عبور از آن احتمال افزایش به سطح ۳٫۸۰۰ دلار در روزهای آتی وجود دارد.

قیمت ریپل تلاش چندانی برای عبور از سطح مقاومت ۰٫۳ و ۰٫۳۰۴ دلار داشت، اما گاوها موفق به انجام چنین کاری نشدند. قیمت جفت ارز دلار / ریپل در حال حاضر بالاتر از سطح حمایت ۰٫۲۹۲ دلار در حال افزایش است که می تواند نشان دهنده این باشد که احتمال افزایش قیمت ریپل و عبور از سطوح مقاومت ۰٫۳۰۴ وجود دارد.

بازار سایر آلت کوین ها

در طول چندین ساعت گذشته بسیاری از آلت کوین ها افزایش بیش از ۵ درصدی داشتند که از جمله آنها می توان به نوح کوین (NOAH)، آی او اس اوکن (IOST)، آی اکسز آر ال سی (RLC)، آرورا (AOA)، چیلیز (CHZ) و انرژی (NRG) اشاره کرد.

به طور خلاصه، در حال حاضر قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت ۸۳۲۰ دلار اصلاح شده است. قیمت جفت ارز دلار / بیت کوین ممکن است بیشتر کاهش یابد، اما احتمالاً گاوها سطح حمایت ۹،۰۰۰ دلار یا ۸،۸۵۰ دلار را حفظ می کنند. گفتنی است که عبور از سطح ۹،۴۵۰ دلار ممکن است باعث شروع روند صعودی دیگری برای این جفت ارز شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location