سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

روزنامه دولتی چین: حمایت پکن از بلاک چین را نباید به عنوان حمایت از ارزهای دیجیتال به حساب آورد!

رسانه دولتی کشور چین ادعا می کند که این کشور باید از فناوری بلاک چین استفاده کند اما نباید به فکر استفاده از ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین باشد.

روزنامه دوتی چین: “ما باید منطقی بمانیم”

همانطور که رویترز به نقل از خبرگزاری People’s Daily گزارش داد، حمایت پکن از فناوری بلاک چین را که پیش از این اعلام شده بود، نباید به عنوان حمایت از ارزهای دیجیتال به حساب آورد.

این خبرگزاری تحت کنترل مستقیم قدرت سیاسی حاکم کشور چین یعنی حزب کمونیست چین می ‌باشد. در گزارش این نشریه آمده است: آینده بلاک چین در اینجاست، اما باید منطقی بمانیم.

همچنین در ادامه آمده است:

ظهور فناوری بلاک چین با ظهور ارزهای دیجیتال همراه بود، اما نوآوری در فناوری بلاک چین به این معنا نیست که به فکر استفاده از ارزهای دیجیتال بیافتیم.

قیمت بیت کوین همچنان پس از اشاره های دولت چین به بلاک چین بالاست

هشدارهای اخیر دولت چین چند روز پس از آن صورت گرفت که شی جین پینگ (Xi Jinping)، رئیس جمهور چین در سخنان خود به طور عمومی عنوان کرد که کشور چین به برترین کشور جهان برای بلاک چین تبدیل خواهد شد.

سخنان وی با امضای قانون جدید ارز دیجیتال در این کشور همراه بود که بر جنبه های مختلف فناوری بلاک چین نظارت دارد و از ژانویه سال آینده لازم الاجرا خواهد شد.

بسیاری از افراد بیان کردند که این اتفاقات باعث افزایش قیمت بیت کوین شده است که در روز جمعه از ۷،۴۰۰ دلار به ۱۰٫۵۰۰ دلار افزایش یافت. معاملات ارزهای دیجیتال به طور کامل در کشور چین ممنوع شده است، هرچند رییس جمهور جین پینگ نیز به نکته ای اشاره نکرد که بیانگر تغییر سیاست باشد.

با این وجود، شرایط پیرامون بیت کوین همچنان پایدار مانده است، به طوری که قیمت بیت کوین طی آخر هفته گذشته تا ۲۸ درصد افزایش داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location