سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحلیل اختصاصی ارزجو از روند روزهای آتی بیت کوین

پس از استقبالی که از تحلیل اول صورت گرفت و سود حدود ۱۰۰۰ دلاری که از این تحلیل نصیب معامله گران شد، در نظر گرفتیم تا تحلیل های اختصاصی ارزجو را ادامه داده و به صورت دوره و با اتفاقات ویژه ای که در این ارز دیجیتال رخ میدهد، تحلیل جدیدتری تقدیم شما کنیم.

در تحلیل قبلی به نظر می رسید که بیت کوین پس از برخورد به سقف کانال برگشته و کف جدیدی را در ۳ ماهه اخیر به ثبت برساند ولی عملکرد این ارز دیجیتال در مقاومت تعیین شده به گونه ای بود که عملا این تحلیل را از رده خارج کرد. البته وضعیت بیت کوین به گونه ایست که فعلا شاید برای یک ترید مناسب نیست و کمی صبر برای تعیین تکلیف بهتر، بهترین تصمیمی است که می توان اتخاذ کرد.

البته اگر معامله گر ریسک پذیری باشید شاید قیمت های پایین، فرصت خوبی برای کسب سود باشد منتهی باید توجه شود که هنوز برای پیش بینی روند آتی این ارز دیجیتال کمی زود است. تکمیل اصلاح در بالای مقاومت مشخص شده شاید سند محکمی است که روند صعودی بزرگ جدیدی برای این ارز دیجیتال آغاز گردد که در تصویر مشخص شده است. البته اگر این روند اصلاحی به درستی انجام نشده و قیمت سهم به زیر مقاومت تعیین شده برسد عملا تحلیل قبلی فعال شده و سریعا باید به نقد شدن فکر کنید.

به هر حال به نظر می رسد که تحلیل زیر برای این ارز دور از واقعیت نبوده و به زودی رخ بدهد. اگر سوال یا ابهامی هست در بخش نظرات مطرح کنید.

تحلیل <a href=قیمت بیت کوین" width="1270" height="513" />

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location