سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صدور مجوز شرعی فعالیت بلاک چین آلگوراند در بحرین

بنیاد بلاک چینی آلگوراند از دریافت مجوز فعالیت کاری خود از سوی سازمان مقررات اسلامی بحرین خبر داد. بر اساس این گزارش، با صدور این حکم، هم اکنون موسسات مالی اسلامی می توانند از آلگوراند برای انجام مبادلات اقتصادی خود استفاده نمایند.
روابط عمومی شرکت بلاک چینی آلگوراند با انتشار بیانیه ای رسمی در همین خصوص آورده است: نهادهای مالی اسلامی از این پس خواهند توانست شانس تجارت جدید خود را بر روی پلتفرمی امتحان کنند که بر اساس توصیه های مالی شرعی عمل می نماید.
لازم به ذکر است، با وجود کسب مجوز شرعی فعالیت تجاری توسط آلگوراند، این مجوز تنها برای فعالیت کلی بلاک چین مذکور صادر شده و در صورت تصمیم این بنیاد مالی بلاک چینی برای افزودن بخش ها و زیر مجموعه های دیگر به پلتفرم مبادلات مالی خود با کارکردهای متفاوت، مجددا باید به صورت جداگانه برای هر یک از آنها مجوز فعالیت دریافت نماید.
آلگوراند همچنین در بخش دیگری از بیانیه صادر شده از سوی این شرکت آورده است که با توجه به اهمیت رعایت موازین شرعی اسلامی در امور مالی جهانی، آلگوراند تصمیم گرفته تا از سازمان مقررات اسلامی به عنوان مشاور دائمی و مستقل خود جهت نظارت بر امور مالی استفاده نماید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location