سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیت کوین ، سهام یا فلزات گرانبها، کدام یک سودآورتر است؟

عملکرد قوی و ثابت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ غیر قابل انکار است. از آنجایی که بازگشت سرمایه این ارز دیجیتال همچنان ادامه دارد و عملکرد بهتری نسبت به بازارهای سنتی نظیر طلا، نقره و S&P 500 دارد بسیاری از معامله گران قدرت نسبی این ارز دیجیتال را با بازار مقایسه می کنند.
توییت اخیر@BitcoinEcon ، یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال با توجه به موقعیت نسبی بیت کوین در بازار، سوالات اساسی را برای معامله گران مطرح کرده است.

مقایسه دارایی های سنتی

اساسا نمودار معامله گر، احتمالات سودآوری حاصل از طلا، نقره و S&P500 را تحلیل می‌کند. سپس این سودها در بازه های زمانی مقایسه ای قرار می‌ گیرد که به معامله گران اجازه می دهد تا مدت زمان میانگین سرمایه گذاری را که نیاز است تا نتایج معاملاتی مشابهی در سراسر کلاس های دارایی مشاهده کنید را ارائه می ‌دهد.

عملکرد بهتر بیت کوین نسبت به دارایی های مهم

نوسان های اخیر بازار از این چشم انداز پشتیبانی می‌کند که روند صعودی ارزهای دیجیتال ادامه خواهد یافت. نمودارهای بلندمدت قیمت بیت کوین، حاکی از ادامه روند صعودی است، به طوری که رکورد جدیدی بالاتر از ابر ایچیموکو در تاریخ قیمت هفتگی برجای گذاشته است. علیرغم روند صعودی ۱۷۷ درصدی از ابتدای سال تاکنون، در حال حاضر قیمت بیت کوین ۴۷ درصد کمتر از بیشترین قیمت ثبت شده قرار دارد.

نمودار معاملاتی بیت کوین / دلار

قیمت طلا به عنوان یک ذخیره ارزش سنتی در سال جاری روند صعودی ۱۷ درصدی در پی داشته است. هرچند این عملکرد که توسط شاخص ها و مارجین های گسترده ایجاد شده است بیان کننده‌ی این است که طلا در شرایط خرید بیش از حد ارزش قرار دارد.

نمودار معاملاتی طلا

این شرایط برای نقره نیز صدق می کند و قیمت این فلز در نمودارهای هفتگی به شرایط خرید بیش از حد ارزش رسیده است و بازارها بازگشت قیمت شدیدی را از قیمت ۶۵٫۱۹ دلار در اوایل سپتامبر به ثبت رسانده اند.

نمودار معاملاتی نقره

همزمان با این مسئله، شواهد نیز نشان دهنده‌ی این است که روند صعودی تاریخی در کالاها بیش از حد طول کشیده است. اغلب اوقات S&P500 به عنوان بنچمارک اصلی روندهای بورس در بازارهای توسعه یافته در نظر گرفته می ‌شود، زیرا در بین تمام کلاس های صنعتی شامل بزرگ ترین همپوشانی دارایی ها می ‌باشند. به همین دلیل، دستاوردهای سالانه ۱۹/۱۹ درصدی برای بسیاری از سرمایه گذاران سنتی دلگرم کننده بوده است.

نمودار معاملاتی S&P 500

با این حال، میانگین سود سالانه در S&P 500 در حال حاضر تقریبا ۱۰٪ است (با وجودی که قدمت آن به سال ۱۹۲۶).بر می گردد. در نتیجه، عملکردهای فعلی در S&P 500 تقریبا دو برابر میانگین های تاریخی آن می باشد که این مسئله نشان دهنده‌ی این است که این شاخص می تواند در آستانه اوج سال جاری باشد، زیرا این شاخص در نزدیکی سطح مقاومت قبلی در ۳،۰۲۸ دلار مورد معامله قرار می گیرد.

ویروس بیت کوین

اگر این چشم انداز معکوس در طبقات دارایی های سنتی ادامه یابد، ممکن است سرمایه گذاران این ارز دیجیتال همچنان با همین عملکرد به سمت سال ۲۰۲۰ حرکت کنند.

آرتور هایم ()، یکی از حامیان و طرفداران ارزهای دیجیتالدر پاسخ به توییت BitcoinEcon@ عنوان کرد که ویروس بیت کوین پخش خواهد شد.

به نظر می‌ رسد که نتایج اخیر عملکرد بیت کوین این چدیدگاه را درباره ویروسی بودن بیت کوین را تایید می‌کند، زیرا به نظر می رسد که دارایی های سنتی مانند بورس و فلزات گران بها از لحاظ ارائه سود بسیار از بیت کوین عقب مانده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location