سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چند بیت کوین در زنجیره‌های جانبی قفل شده است؟

تقریبا ۷۷ میلیون دلار بیت کوین (BTC) در حال حاضر برای استفاده در شبکه در دسترس نیست نه به این دلیل که از بین رفته است ، بلکه به دلیل اینکه در زنجیره های جانبی قفل شده است.

زنجیره های جانبی بیت کوین = یک بازار نوپا

اطلاعات به دست آمده از مرورگرهای بلاک چین تایید می ‌کند که تا تاریخ ۱۷ اکتبر، مجموعا ۹٫۶۶۱ بیت کوین به ارزش ۷۶٫۹۶ میلیون دلار یا به عبارت دیگر ۰٫۰۵۴ درصد موجودی فعلی بیت کوین در سه پروژه زنجیره جانبی قرار دارد.

زنجیره های جانبی، بلاک چین های مجزایی هستند که به بلاک چین معمول ارز دیجیتال یا همان شبکه اصلی متصل می‌باشند. کاربران می ‌توانند از طریق مکانیزم ارائه پشتوانه، با زنجیره جانبی تعامل برقرار کنند، به این صورت که کاربران به زنجیره جانبی سرمایه ارسال می ‌کنند و ویژگی های امنیتی نیز از تضمین می ‌کنند که کوین های ارسال شده به زنجیره جانبی در هر دو زنجیره در دسترس نباشند.

زنجیره های جانبی برای چندین سال وجود داشته اندو بسته به اهداف برنامه نویسان، عملکردهای مختلفی نیز دارد.

به عنوان مثال، زنجیره جانبی لیکوئید بلاک استریم یا همان LBTC، در حالی که ویژگی هایی را به معامله گران ارائه می دهد که هنوز بر روی مکانیزم بیت کوین در دسترس نیستند، بر روی معاملات میان صرافی ها متمرکز است.

بایننس چین، توازن را با خود به ارمغان می آورد

شبکه لیکوئید که در اکتبر سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد، در حال حاضر به طور میانگین شامل ۸۹ بیت کوین است ( معادل با ۷۰۹،۷۰۰ دلار) است. این رقم توسط بزرگ ترین زنجیره جانبی بایننس چین به دست آمده است که شامل ۹٫۰۰۱ بیت کوین است که این میزان بیت کوین دارای ارزش تقریبی ۷۱ میلیون دلار است.

حتی زنجیره جانبی رپد بیت کوین (Wrapped Bitcoin) (WBTC) که در حقیقت یک توکن با استادارد ERC-20 مبتنی بر اتریوم است، دارای ۵۷۱ بیت کوین می باشد (معادل با ۴٫۵۵ دلار) که بیشتر از شبکه لیکوئید است.

WBTC در ژانویه سال جاری آغاز به کار کرد، در حالی که بایننس چین، در ماه آوریل از شبکه اصلی خود رونمایی کرد.

گفتنی است که در این هفته، شرکت ارائه دهنده‌ی کیف پول بلاک چین و مدیر دارایی دیجیتال کوین شیرز (CoinShares) یک زنجیره‌ی جانبی بیت کوین خود را در قالب یک شبکه توکن طلا راه اندازی کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location