سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین چه کسانی هستند؟

همه ما می دانیم که در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال تعداد زیادی نهنگ وجود دارد که قدرت جابجایی در قیمت های بازار را دارند. اما بزرگ ترین دارندگان بیت کوین در میان آنها چه کسانی هستند؟

صرافی ها، بزرگ ترین دارندگان بیت کوین هستند

احتمالاً جای تعجب نخواهد داشت که بشنوید که صرافی ها، بزرگ ترین دارندگان بیت کوین هستند. حدود ۶٫۷ درصد از بیت کوین در گردش فعلی در کیف پول صرافی ها نگهداری می شود.

با این حال، نکته جالب تر این است که علیرغم بازار خرسی طولانی و افزایش و سقوط های پیاپی، صرافی ها همچنان به اندوختن و جمع آوری بیشتر بیت کوین ادامه می دهند.

بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین چه کسانی هستند؟نمودار گرافیکی ارائه شده توسط thetokenanalyst نشان می دهد که چگونه هشت صرافی از جمله کراکن، بیت استامپ و بایننس ذخیره بیت کوین خود را به طور پیوسته در دو سال گذشته افزایش داده اند.

نمودارهای رنگی هر یک به طور جداگانه صرافی ها را نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه هر یک از آنها در طول این مدت به رشد خود ادامه داده اند. این درست برخلاف افت و خیزهای شدیدی است که بیت کوین از مارس ۲۰۱۷ شاهد بوده است.

بزرگ ترین دارندگان بیت کوین همچنان به افزایش تقاضا در آینده ایمان دارند و سهم خود را بدون توجه به شرایط بازار افزایش می دهند.
سایر دارندگان اصلی بیت کوین

پس از صرافی ها، اجازه بدهید نگاهی به برخی دیگر از نهنگ های اصلی در فضای بیت کوین بیندازیم:

ساتوشی ناکاموتا

ما هنوز ممکن است که خالق بیت کوین را نشناسیم، اما این را می دانیم که او به تنهایی با داشتن یک میلیون بیت کوین (۴٫۷۶ درصد از کل بیت کوین قابل عرضه)، بزرگ ترین دارنده بیت کوین است.

برادران دوقلوی وینکلووس

دوقلوهای وینکلووس در سال ۲۰۱۳ ادعا کردند که ۱ درصد از کل بیت کوین عرضه شده را در اختیار دارند. با این حال به احتمال زیاد آنها در حال حاضر بسیار بیشتر از این مقدار را در اختیار دارند.

به عنوان صاحبان صرافی جمینی، آنها به طور مداوم بیت کوین بیشتری را در طول این سال ها جمع آوری کرده اند.

بری سیلبرت

بری سیلبرت، مدیرعامل و بنیان گذار دیجیتال کارنسی گروپ ( Digital Currency Group) که با نام پادشاه رمزنگاری نیز مشهور است. شرکت وی نه تنها شرکت های بزرگ بیت کوین و بلاک چینی را ساخته و پشتیبانی می کند، بلکه برخی از دارایی های مهم را نیز در اختیار دارد.

از جمله این موارد می توان به پایگاه خبری مربوط به ارزهای رمزنگاری کوین دسک و بیش از ۱۰۰ شرکت مرتبط با بیت کوین مانندGrayscale اشاره کرد. مجله فوربس، موجودی خالص ارز دیجیتال سیلبرت را در سال ۲۰۱۸ بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زد. اما از آن زمان تاکنون، مطمئناً این رقم کاهش یافته است.

برای نهنگ بودن به چه میزان بیت کوین نیاز است؟

اگر دوست دارید خود را به عنوان یک ماهی بزرگ در استخر ارزهای دیجیتال تبدیل شوید، ممکن است که این امر در آینده آسان تر شود.

همانطور که پیش تر نیز گزارش شد، مقدار بیت کوین مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک نهنگ ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. اگر بر اساس این نظریه بیت کوین خریداری کنید، داشتن تنها یک بیت کوین ممکن است در آینده به شما قدرت کافی برای تأثیرگذاری در بازار را بدهد.

اگرچه، کسانی که مخالف این نظر هستند، عنوان می کنند که یک عدد در بین ۲۱ میلیون عدد بسیار ناچیز است. اما هر چقدر باشد و هر قدر هم اندک، آرام باشید و موقعیت خود را حفظ کنید.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location