سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

HSBC، اولین اعتبارنامه بانکی بر روی بلاک چین را در مالزی تصویب می‌کند!

بانک بزرگ HSBC در مالزی از تصویب موفقیت آمیز اعتبارنامه بانکی (LC) بر روی یک بلاک چین خبر داد. یک نشریه انگلیسی زبان فناوری مالی در مالزی به نام Fintech News گزارش داد که این تراکنش شامل شرکت بسته بندی Simply Packaging واردکننده مواد شیمیایی از یک شرکت ناشناس پتروشیمی در سنگاپور است. بانک صادر کننده این تراکنش بانک HSBC در دو کشور مالزی و سنگاپور می باشد.

بر اساس این گزارش، این یازدهمین تراکنش مبتنی بر بلاک چین است که توسط HSBC صورت گرفته است و نخستین آزمایشی است که توسط شعبه این بانک در مالزی انجام شده است. استوارت میلن (Stuart Milne)، رئیس شعبه مالزی HSBC درباره این اعتبارنامه بانکی موفق گفت:

بسیار خرسندم که HSBC پیشگام اولین تراکنش آزمایشی بر روی بلاک چین بوده است. این نشان دهنده تعهد و توانایی ما برای حمایت از تجارت فرامرزی توسط کسب‌ و کارهای مالزیایی با به کارگیری پلتفرم‌ های فناورانه نوین است.

براساس این گزارش، تجارت بین مالزی و سنگاپور در سال گذشته بالغ بر ۸۵ میلیارد دلار ارزش داشت و تشریفات اداری غالباً تحویل کالاهایی را که از این مسیر تجاری عبور می کنند به تأخیر می اندازد. بنا بر گزارش‌ها، مبادله و بررسی اسناد به طور میانگین حدود ۵ تا ۱۰ روز طول می‌کشد، در حالی که در آزمایش انجام شده این زمان به ۲۴ ساعت کاهش پیدا کرده است.

همانطور که کوین تلگراف در ماه سپتامبر گزارش داد، HSBC نخستین تراکنش اعتبارنامه با پشتوانه یوآن را بر روی بلاک چین با استفاده از پلتفرم مالی تجاری Voltron کامل کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location