سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جدیدترین گوشی مبتنی بر بلاک چین HTC، می‌تواند یک نود کامل بیت کوین را اجرا کند

HTC غول الکترونیکی تایوانی جدیدترین تلفن‌ همراه بلاک چینی خود را به نام Exodus 1s راه اندازی کرده است که کاربران را قادر می سازد تا از شبکه بیت کوین پشتیبانی کنند.

HTC با رونمایی از این دستگاه در روز گذشته و در کنفرانس لایتنینگ در برلین ادعا کرد که این محصول جدید اولین گوشی هوشمندی است که قادر به اجرای کامل نود بیت کوین است و این امکان را فراهم می کند تا تراکنش ها و امکان اعتبارسنجی بلاک ‌ها را در هر جایی گسترش دهد.

شرکت HTC مدعی است که Exodus 1s علاوه بر خرید، فروش، ارسال، دریافت، معامله، وام دهی و وام گیری، اولین گوشی هوشمندی است که می‌ تواند یک نود کامل بیت کوین را اجرا کند.

فیل چن (Phil Chen)، مدیر ارشد بخش تمرکززدایی اچ‌تی‌سی در بیانیه ای عنوان کرد که نودهای کامل، مهم ترین عناصر در ایجاد انعطاف پذیری برای شبکه بیت کوین هستند و ما موانع بر سر راه ورود هر شخص را به جمع نودهای کامل را کاهش داده ایم.”

گوشی هوشمند جدید با قیمتی برابر با ۲۱۹ یورو (۲۴۴ دلار) به بازار می آید که تقریباً یک سوم هزینه مدل پیشین اکسودوس یعنی Exodus 1 است. این شرکت نسخه جدید این تلفن هوشمند را در حاشیه کنفراس برلین و از طریق پرداخت قیمت آن با استفاده از بیت کوین و شبکه لایتنینگ به فروش می رساند.

جدیدترین

این شرکت همچنین اعلام کرد که این دستگاه جدید برای خرید با استفاده از بیت کوین، اتریوم و لایت کوین در دسترس است و به تازگی پشتیبانی از بیت کوین کش را نیز اضافه کرده است.

این دستگاه به کاربران این امکان را می دهد تا یک کارت حافظه اس‌دی تا بیش از ۴۰۰ گیگابایت را به منظور گسترش حافظه گوشب خود بر روی آن نصب کنند و از این طریق می‌توان یک نسخه از دفتر کل (بلاک چین) بیت کوین را در آن ذخیره کرد. بر اساس اطلاعات وب‌سایت بلاک چین، در حال حاضر حجم دفتر کل بیت کوین، در حدود ۲۵۰ گیگابایت است.

این شرکت به کاربران توصیه کرده است که هنگام اجرای نود کامل، به وای فای وصل شوند و به هنگام استفاده از آن نیز می توانند به یک منبع انرژی متصل شوند.

این تلفن هوشمند همچنین دارای یک کیف پول سخت افزاری داخلی برای کمک به کاربران است که با اطمینان خاطر بتوانند ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنند. این تلفن هوشمند به طور پیش فرض با ۴ گیگابایت رم و ۶۳ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است و در اندروید Oreo 8.1 اجرا می شود.

چن افزود: “ما ابزارهایی را برای دسترسی به اقتصاد جهانی ارائه می‌دهیم. ابزارهایی که به‌وسیله آن بتوانید یک بانک سوئیسی را در جیب خود جای دهید.

گفتنی است که این تلفن هوشمند در ۲۷ کشور در سراسر اروپا و خاورمیانه نظیر آلمان، یونان، عربستان سعودی و امارات به بازار عرضه خواهد شدو باید عنوان کرد که در حال حاضر برای فروش این تلفن هوشمند در بازارهای ایالات متحده هیچ برنامه ریزی‌ای صورت نگرفته است.

دستگاه HTC در حال پیوستن به عرصه تلفن های هوشمند اختصاصی بلاک چین است. استارتاپ بلاک چینی سیرین لبز (Sirin Labs) اخیراً با شرکت الکترونیکی Foxconn برای عرضه‌ی تلفن های همراه بلاک چینی فینی (Finney) همکاری کرده است، این در حالی است که سامسونگ نیز گلکسی S10 خود را که از قابلیت بلاک چین برخوردار است، در بهار راه اندازی کرد. شایعه شده است که سایر شرکت ها مانند ال جی نیز در آینده ای نزدیک تلفن همراه بلاک چینی خود را عرضه خواهند کرد.

هر روز شاهد نفوذ کاربردهای بلاک چین به بخش‌هایی جز خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستیم و می‌ توان گفت که دستیابی به حریم خصوصی بیشتر و حفظ امنیت داده‌های شخصی از جمله مهم ترین دلایل برای استفاده از بلاک چین در جنبه‌ های مختلف زندگی امروز محسوب می شود.

چن عنوان کرد: “ما واقعاً به قابل حمل بودن هویت و اینکه کاربران می‌توانند هویت و داده‌های خود را نزد خود نگه دارند، اهمیت می دهیم و معتقدیم تلفن بهترین وسیله برای انجام چنین کاری است.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location