سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جلسه استماع دادگاه عالی هند در خصوص پرونده ارزهای دیجیتال به تعویع افتاد

دادگاه عالی هند با صدور حکمی، جلسه استماع در خصوص رسیدگی به پرونده اعلام منوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال که دستور آن توسط بانک مرکزی این کشور صادر شده را به تعویق انداخت.
بر اساس این گزارش، با اعلام ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال، مبادله آنها و هر گونه فعالیت دیگر مرتبط با این صنعت، تمامی بانک های حاضر در هند موظف به رعایت دستور بانک مرکزی این کشور بوده و هیچ نهاد با موسسه مالی هندی حق استفاده از این دسته از ارزها را در مبادلات خود ندارد.
اکنون، دادگاه عالی هند اعلام کرده که جلسه استماع در خصوص این پرونده را که قرار بود در روز ۱۲ نوامبر برگزار شود، به روز ۱۹ نوامبر موکول کرده است. دلیل اتخاذ این تصمیم دادگاه عالی هند نیز، در پیش رو بودن روزهای تعطیل ملی متعدد اعلام شده است.
لازم به ذکر است جلسه استماع مذکور قرار است بنا به اقدام دادگاه عالی هند در محکومیت تصمیم بانک مرکزی این کشور در خصوص صدور دستور عدم استفاده از ارزهای دیجیتال بوده تشکیل شود.
گفته می شود دستور ممنوعیت اسفاده از ارزهای دیجیتال و انجام معاملات با این دسته از ارزها، نخستین بار در آوریل ۲۰۱۸ از سوی بانک مرکزی هند صادره شده و بعدها این بانک از تصمیم خود برای راه اندازی و انتشار ارز دیجیتال رسمی و ملی این کشور در آینده خبر داد.
اکنون دادگاه عالی هند معتقد است بانک مرکزی این کشور با صدور دستور مذکور، در حقیقت قانون اساسی هند را زیر پا گذاشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location