سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مقامات امارات متحده عربی به دنبال تصویب لایحه مربوط به ارزهای دیجیتال!

موضع امارات متحده عربی نسبت به ارزهای دیجیتال به زودی هم‌زمان با فعالیت سازمان نظارت بر بورس کالا و اوراق بهادار این کشور برای دریافت نظر شرکای مالی خود، اعلام خواهد شد. این سازمان تمام گروه‌ها از جمله سرمایه گذاران، کارگزاران، تحلیلگران مالی، محققان، رسانه‌ها و دیگر افراد ذی‌نفع را دعوت کرده است تا پیش‌نویس لایحه را بررسی و نظرات خود را حداکثر تا ۲۹ اکتبر درباره آن بیان کنند.

بر اساس این بیانیه همچنین انتظار می‌رود پیشنهادات مورد انتظار از سوی افراد داخلی ذی‌نفع در هنگام تهیه متن نهایی این لایحه مورد توجه قرار بگیرد. تاکنون سازمان بورس و اوراق بهادار پیش‌نویس لایحه مربوط به دارایی های دیجیتال را منتشر کرده است که شامل ۲۸ بند است و بر حمایت از منافع سرمایه گذاران و پیروی از قوانین مربوط به مسائل ضد پولشویی و سایر جرائم مالی متمرکز است.

پس از اجرای این آیین نامه، مشارکت کنندگان در بازار می توانند از طریق سیستم خدمات الکترونیک مرتبط در مورد صدور یا به دست آوردن شفافیت های قانون گذاری، از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات (TRA) راهنمایی بگیرند.

پیش از این، سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه‌ های خود را برای معرفی مقررات عرضه سکه اولیه (ICO) در این کشور تا پایان نیمه اول سال ۲۰۱۹ اعلام کرد، در حالی که مشغول توسعه عرضه سکه اولیه یک پلتفرم تجاری همراه با توکن آن بود. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که دولت امارات متحده عربی توافقاتی را با عربستان سعودی برای ایجاد همکاری در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال به امضا رسانده است تا بتواند این فناوری را بهتر درک کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location