video thumb

آیا شت کوین مورد علاقه شما دوباره صعودی خواهد شد؟

آیا هرگز فکر کرده اید که شت کوین که در عرضه سکه اولیه (ICO) خریداری کرده اید و به نظر می رسد که چشم اندازهای برجسته، سرمایه گذاران عالی در پشت آن و روزهای سودآور در پیش روی آن است، آیا دیگر ارزش نگهداری دارد؟

همه به دنبال کسب درآمد آسان هستند

آیا این بد است؟ نه، طبیعی است.

بسیاری از معامله گران به دنبال سرمایه گذاری در پروژه هایی هستند که بازده بزرگی را برای آنها به ارمغان می آورد، ترجیحا در اسرع وقت و نیاز به تلاش کم و یا بدون هیچ تلاشی. (بیت کانکت را به خاطر می آورید؟)

در روی دیگر سکه (هدف در نظر گرفته شده)، بنیان گذاران یا مدیرعاملان پروژه های مختلف ارزهای دیجیتال به دنبال جمع آوری سرمایه برای استارتاپ های خود هستند، زیرا این یعنی پول بیشتری به خود و تیم هایشان می رسد و برخی از آنها نیز در تلاش هستند تا حد ممکن تلاش کنند. این جایی است که اهداف معامله‌گران و مدیران عامل به جای اینکه یکی باشد، آنها در رقابت با یکدیگر هستند.

بسیاری از پروژه ها تقاضای فومو کرده و سرمایه عظیمی برای شتکوین هایشان جمع می کنند متأسفانه، نقطه شماره ۱ معامله گر خاصی را به راحتی قابل کترل می کند.

دمیرورس اظهار داشت که بسیاری از پروژه ها موفق به جمع آوری مبالغ هنگفتی در طول عرضه سکه اولیه (ICO) می شوند زیرا هیچ کس نمی خواهد “چیز بزرگ بعدی” را از دست بدهد.

اما ارائه یک پروژه با ارزش به معنای کار سخت است، بنابراین بسیاری از مشاغل مطابق با استانداردهای خود عمل نمی کنند  و دلیل این که چرا آنها در سطل زباله به پایان می رسند. طمع.

اما واقعیت های این بازار بسیار جالب است. جمع آوری پول هنوز به همان آسانی امکان پذیر است، ساختن شت کوین هنوز هم به اندازه گذشته دشوار است. هر زمان که حتی یک تجمع نرم در بازار وجود داشته باشد، تعداد بیشتری شت کوین بازار را فرا گرفته و تمام ارزش خود را مصرف می کند. چگونه این مسئله امکان پذیر است؟

پروژه های خوب، توکن بی فایده

همه پروژه ها به توکن احتیاج ندارند، اما جمع آوری منابع مالی از این طریق آسان تر است.

حتی اگر ایده و پروژه مفید باشد، توکن نیست.

برخی از شرکت ها تنها تا وقتی که عرضه سکه اولیه ادامه دارد از توکن ها استفاده می کنند و بعدا نمی توانند یک کاربرد یا برنامه مناسب برای آن پیدا کنند. بنابراین، قیمت آنها ناگزیر سقوط خواهد کرد. دمیرورس در این باره عنوان کرد:

آخر اینکه، هر پروژه با دارندگان توکن (یعنی انسان ها) مانند ماشین رفتار می کند. همانطور که_jillruth می گوید، توکنومیک معتقد است که اگر توکنی به انسان بدهید، شما یک عملکرد به دست می آورید. مردم اینگونه کار نمی کنند. هیچ مقدار دنتاکوئین رایگان باعث نمی شود که من از دنداکوئین استفاده کنم.

هیچ کس از فومو در امان نیست

حتی بازیکنان بزرگ، موسسات یا پایتخت های سرمایه گذار هم نیستند. زیرا اگر در طول عرضه سکه اولیه موفق به خرید شوند، به برنده تمان جوایز ضربه می زنند.

اعداد نشان می دهد که عرضه سکه اولیه در کمترین زمان بالاترین بازده راکسب می کنند. منطقی است که بازیکنان بزرگ بتوانند آن را واگذار کنند و هنگامی که این کار را انجام می دهند، حرکت آنها در همه خبرها آشکار می شود و با ایجاد یک هایپ، سرمایه گذاران کوچکتر را ترغیب به پیوستن به آن می کند.
اما وقتی هایپ به بالاترین میزان خود برسد، سرمایه گذاران باهوش آنها را رها می کنند

باید بیشتر بگویم؟ به محض اینکه یک کوین در صرافی لیست می شود سرمایه گذارانی که موفق به خرید در عرضه سکه اولیه نشده اند فوراً فومو می کنند.
اما سرمایه گذاران اولیه، کسانی که موفق به خرید آن در همان ابتدای کار خود شده اند، می دانند که چه کاری انجام دهند.

بقیه بازار با شکافی در کیف پول باقی می ماند، یک شت کوین در سبد خود و یک اعتقاد غیرقابل انکار مبنی بر اینکه سرمایه گذاری آنها مانند چیزی که پیش از آنکه کسی ندیده سیر صعودی خواهد داشت.

بنابراین وقتی گروهی از سرمایه گذاران از توکن ها دست بر می دارند چه چیزی گیر شما می آید؟ ریزش شت کوین.

به عنوان یک سرمایه گذار، شما فقط می توانید قیمت ورودی خود را کنترل کنید. بنابراین شما با کمترین قیمت وارد می شوید و اصل (و سود) خود را در اسرع وقت دریافت می کنید.

کلام پایانی

سرانجام، این انتخاب شماست که بخواهید در عرضه سکه اولیه خرید کنید یا نه. بله، باز هم می توانید سود های بی سابقه ای کسب کنید اما خطر نیز در کمین است.

کلام پایانی دمیرورس این است که هنوز خیلی زود است که بتوانیم پیش بینی های موثقی درباره بازار انجام دهیم. بازار هنوز خیلی خام است انرژی خود او به طور کلی به سمت بهبود اکوسیستم متمرکز شده است.

امید به شت کوین از بین نمی رود و کارهایی وجود دارد که می تواند برای اختصاص توکن ها یک برنامه با ارزش انجام دهد و این دقیقاً همان کاری است که وی قصد دارد انجام دهد.

در حال حاضر، من زمان کمتری را صرف “توکن ها” می کنم و زمان بیشتری راجع به “زیرساخت ها” می اندیشم. چه کسی قصد دارد چیزهایی را ایجاد کند که به این توکن ها و شبکه ها کمک می کند تا قابل استفاده، پایدار و کارآمد باشند. یک میدان باز گسترده وجود دارد و پول زیادی برای کسب کردن.